مرکز فروش ضایعات براده آهن

گروه بزرگی از ضایعات صنعتی فولادی به براده یا پلیسه معروف هستند. این محصول در نتیجه فرآیند تراشکاری یا سوهان کاری حاصل می شود و در نتیجه فرایند های همچون موارد مذکور مقادیر مختلفی براده تولید می شود.
مرکز فروش ضایعات براده آهن اقدام به ارائه این محصول با قیمت مناسب نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند جهت تامین نیاز خود با این مرکز فروش ارتباط مستقیم برقرار کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد این براده و قیمت روز آن را به دست آورند سپس در صورت تمایل نسبت به اعلام سفارش این محصول به صورت عمده اقدام نمایند.

مرکز فروش ضایعات براده آهن

بررسی مشخصات ضایعات براده آهن

بررسی مشخصات ضایعات براده آهن انواع مختلف ضایعات آهنی از ارزش زیادی برخوردارند و استفاده مجدد از این محصول می ‌تواند به محافظت از محیط زیست کمک نماید و میزان دفن زباله را کاهش دهد همچنین از آلودگی هوا نیز جلوگیری نماید.

ضایعات براده آهن مورد استفاده در صنایع تولید آهن و فولاد دارای یکسری مشخصات می باشد که وجود این موارد در بهترین این محصول ضرورت دارد. از جمله این مشخصات می ‌توان به خلوص بالای این ضایعات اشاره کرد؛ به این معنی که ضایعات صرفاً حاصل از برش در کارخانه های تراشکاری و غیره باشند و به غیر از براده آهن فراورده‌ها و ضایعات دیگر در این محصول وجود نداشته باشد.

اندازه ذرات براده آهن می ‌تواند متغیر باشد اما بهترین این محصول دارای کوچکترین مش یا اندازه براده است. از دیگر مشخصات این براده می ‌توان به عدم سوختگی زیاد آن اشاره کرد. در نتیجه فرآیند برش مقدار زیادی گرما تولید می ‌شود که می ‌تواند باعث اکسیده شدن آهن شود و رنگ براده را تغییر دهد.
اگر براده رنگ تیره تری داشته باشد از کیفیت و خلوص بالاتری برخوردار است و تمایل رنگ آن به سرخی می تواند نشان دهنده سوختگی آهن و تبدیل آن به اکسید آهن باشد که درجه خلوص کمتری دارد.

خرید مستقیم ضایعات براده آهن

خرید مستقیم ضایعات براده آهن خرید ضایعات براده آهن به صورت مستقیم از مرکز فروش این محصول امکان پذیر است. این روش خرید، براده را با قیمت بسیار ارزانی در اختیار خریدار قرار می دهد. در این خرید واسطه ای وجود نداشته و ضایعات با کمترین قیمت ممکن به دست خریدار نهایی می ‌رسند.

خرید مستقیم از طریق همین وب سایت قابل انجام است. در این وب سایت مشخصات کامل این ضایعات ذکر شده است و خریدار با مطالعه این موارد می ‌تواند دید وسیع تری نسبت به این محصول پیدا کند و آن را سفارش دهد. در خرید مستقیم این ضایعات استعلام ‌قیمت لازم و ضروری است که علاوه بر سایت می ‌توان به صورت تلفنی یا لینک شبکه‌های اجتماعی موجود در سایت به صورت لحظه ای و آنلاین قیمت این براده آهن را به دست آورد تا بر اساس قیمت به توان در مورد میزان خرید این محصول اقدام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما