مرکز فروش میلگرد ساده

میلگرد از مهم ترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی بوده که نقش مهمی در فونداسیون آن ایفا می کند. رایج ترین نوع میلگرد، نمونه آجدار آنها بوده که در میان شرکت های تولیدی، نوعی از میلگردها با نام میلگرد ساده نیز مشاهده می شود که آج رویی آن حذف شده و دارای سطحی یکنواخت می باشد.
مرکز فروش میلگرد ساده، این نوع مصالح را با اندازه های متفاوتی در اختیار خریداران قرار می دهد که با در نظر داشتن نوع کاربری می توان بهترین نمونه های آن را خریداری کرد.

مرکز فروش میلگرد ساده

موارد استفاده از میلگرد ساده

موارد استفاده از  میلگرد ساده مهم ترین کاربرد میلگرد های ساده، جهت استحکام بخشی به بتن در پی و بخش های دیگر ساختمان استفاده می شود که مقاومت کششی سازه را چندین برابر خواهد کرد. از موارد استفاده دیگر این نمونه محصولات، در عملیات جوشکاری و ساخت تجهیزات خاص می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد.
تولید کنندگان برای استحکام بخشی به میلگردها، این نوع محصولات را با مواد اولیه عالی و با روش های خاصی طراحی می کنند که پس از ساخت، با حجم های مختلفی بسته بندی و آماده می شوند. علاوه بر تفاوت در قطر میلگرد، در سایز طولی آنها نیز تفاوت وجود داشته که هر کدام از آنها با اندازه های مشخصی به بازارهای داخلی و خارجی ورود پیدا کرده اند.

برای عملیات نصب و اجرای میلگرد در صنعت ساختمان سازی، از ابزارهای خاصی برای برش و خم کردن آنها استفاده می شود که علاوه بر استفاده از آنها در بخش فونداسیون و آرماتور بندی، برای تولید سازه های بتنی خاصی نیز استفاده می شود. ترکیب سیمان با آرماتور میلگرد، مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند که در سازه های مهندسی، حتما باید از ترکیب این دو استفاده کرد تا ساختمان در برابر سیل، زلزله، طوفان و … مقاوم شود.

خرید انبوه میلگرد ساده

خرید انبوه میلگرد ساده تولید میلگردها از کارخانه های ذوب آهن آغاز شده و پس از آن، مطابق با سفارش مشتری، در ابعاد مختلفی عرضه خواهد شد. برای خرید میلگرد ساده به صورت انبوه و عمده، بهترین گزینه استفاده از بستر اینترنت می باشد.
فروشگاه های ما این آمادگی را دارند که تناژهای مختلفی از این مصالح را در اختیار مصرف کنندگان و صنایع مختلف کشور قرار دهند که یکی از مزیت های خرید از این طریق، ارسال میلگرد درب کارخانه خواهد بود.

برخی از میلگردها در بخش های استفاده می شود که مدام در معرض نور خورشید و رطوبت قرار دارند. برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدن، می توانید از رنگ ها یا ضدزنگ های مخصوصی استفاده کنید تا مقاومت محصول را به طور چشم گیری افزایش دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما