مرکز پخش میلگرد جوش پذیر

میلگرد جوش پذیر دارای انواع مختلف و کاربردهای بسیار زیادی می ‌باشد به ‌همین ‌علت از بازار پخش و فروش بسیار خوبی نیز برخوردار است، مرکز پخش میلگرد جوش پذیر با شناخت بازار هدف و مشتریان خود انواع مختلف این میلگرد را با سایزها و ضخامت ‌های مختلف در سراسر کشور پخش و عرضه می ‌کند و آنها را در اختیار خریداران و مصرف ‌کنندگان قرار می‌ دهد و با فروش و پخش گسترده‌ آنها زمینه خرید را برای سایر متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده ‌است، این واحد پخش‌ کننده احترام به حقوق مصرف ‌کننده و قیمت مناسب را به ‌عنوان ملاک اصلی در فروش محصولات خود در نظر گرفته ‌است.

مرکز پخش میلگرد جوش پذیر

مواد اولیه برای تولید میلگرد جوش پذیر

مواد اولیه برای تولید میلگرد جوش پذیر استفاده از میلگرد در صنایع مختلف به‌ خصوص صنعت ساختمان ‌سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌است و از آنجایی‌ که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و متناسب با استاندارد روز دنیا بهره گرفته‌ شده است سبب گردیده تا از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار گردد و بتواند رضایت مصرف ‌کننده را جلب نماید.

مواد اولیه برای تشکیل میلگرد بسته به نوع محصول تولیدی آن فرق می ‌کند به نحوی که برای تولید میلگرد های ناودانی، نبشی و یا تیرآهن باید از شمش های مختلف استفاده گردد و برای میلگرد نورد باید از شمش‌ های 5SP استفاده شود.

فرآیند تولید میلگرد به اینگونه می‌ باشد که کربن یا آلیاژ را با درجه حرارت بسیار زیاد ذوب کرده و سپس فولاد را از طریق دهانه‌ های کوچکی که دارای ساختار دایره ‌ای ‌شکل می‌ باشند عبور می ‌دهند تا به شکل میلگرد درآیند.

این نمونه میلگردها با استفاده از تجهیزات زیادی مانند کوره پیش ‌گرم، رول ‌های کوره، رافینگ، رول‌ های رافینگ، قیچی سرزن، اسپند، قیچی متراژ، شانه های بسته‌ بندی و غیره تولید می ‌شوند.

روش تولید میلگرد دارای چند نوع نورد سرد، نورد گرم، میکرو آلیاژی و ترمکی می ‌باشد.

توزیع کننده عمده میلگرد جوش پذیر

توزیع کننده عمده میلگرد جوش پذیر توزیع کننده میلگرد جوش پذیر این محصول را که در صنایع مختلف بسیار کاربردی می ‌باشد را با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور پخش و عرضه می ‌کند و آن را در اختیار فروشندگان و خریداران و مشتریان خود قرار می ‌دهد.

توزیع این نمونه میلگرد به طرق مختلف انجام می‌ شود به ‌نحوی ‌که در توزیع آن کیفیت و قیمت مناسب لحاظ گردیده و خریدار می‌ تواند آن را با بهترین قیمت خریداری نماید.

مجموعه فروش ما که به‌ عنوان یکی از توزیع ‌کنندگان عمده‌ این نمونه میلگردها می ‌باشد آنها را با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور پخش و توزیع نموده و زمینه خرید را برای خریداران فراهم نموده ‌است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما