مشخصات و قیمت انواع تیرآهن اصفهان

قیمت انواع تیرآهن اصفهان چند است؟ مشخصات انواع تیرآهن اصفهان جهت شناخت آن آهن آلات دیگر شرکت ها چیست؟ آیا بعد از خرید تیرآهن متوجه شده اید که نوع اشتباه را به شما داده اند؟ به علت نداشتن آگاهی لازم در مورد مشخصات انواع تیرآهن احتمال وقوع چنین اشتباهی وجود دارد. در ایران، تیرآهن اصفهان بیشترین فروش را دارد آیا نحوه تشخیص آنها را می دانید؟
از آنجایی که مصرف تیرآهن به عنوان یک مقطع فلزی در ساخت و سازی های ساختمانی به مراتب بیشتر از دیگر مقاطع است تولید و واردات انواع تیرآهن از کشورهایی مانند آلمان، کره، روسیه، چین و لهستان رونق بسیار زیادی دارد.
از سوی دیگر تقاضا برای خرید انواع تیرآهن اصفهان نیز در بازار به علت مرغوبیت و کیفیت قابل توجه است اما نحوه شناخت این تیرآهن ها چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تشخیص تیرآهن اصفهان

بسیار ساده و راحت خواهید توانست تیرآهن اصفهان در بازار را بشناسید اگر به برند و مارک حک شده و برجسته بر روی آنها دقت نمایید.
تمامی تیرآهن ها بعد از تولید مارکی به نام ESCO بر روی تمامی تیرآهن ها حک می شود، توجه کنید که این مارک بر روی بالها و با فاصله های دو متری تکرار می شود.
این برند مخصوص تولیدات ذوب آهن اصفهان است که معمولاً جهت تولید استاندارهای IPE را جهت تولید در نظر می گیرند، یعنی استانداردی که بر اساس آن تیرآهن هایی ساده و با ضخامت بال هایی نازک و ثابت تولید می شود.
واحد شمارش تیرآهن ها شاخه می باشد که تیرآهن های 14 تا 30 در ذوب آهن تولید و به بازار معاملات فرستاده می شود.

تیرآهن اصفهان

وزن تیرآهن ها بر اساس نوع و اندازه شاخه ها متفاوت است و هر کدام نیز با قیمت های مختلفی عرضه و مورد معامله قرار می گیرند. علت انتخاب و تولید این نوع تیرآهن ها (IPE) این است که تمامی نقشه های مهندسی اغلب بر اساس این نوع تیرآهن کشیده و اجرا می شوند و اگر در نوع انتخاب تیرآهن دچار اشتباه شوند، نصب آن غیر ممکن خواهد بود و باید سفارشات خود را عودت دهند.
توجه به ضخامت بال ها عامل دیگر در نحوه تشخیص تیرآهن ها می باشد، تیرآهن اصفهان دارای ضخامت های یکسانی در دو طرف بال ها هستند و در تمام طول تیرآهن ثابت.
در حالی که انواع دیگر تیرآهن (INP) ضخامت بال ها به سمت بیرون باریک می شوند، این نوع تیرآهن اغلب در چین و روسیه تولید می شود.
با اکتفا و توجه به این اطلاعات و توجه به مارک برجسته روی تیرآهن ها به راحتی خواهید توانست انواع تیرآهن های تولیدی کارخانجات اصفهان را تشخیص و خرید راحتی داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما