نرخ خرید آهن آلات در بازار

در بازار شهرهای مختلف ایران نرخ روزانه ای جهت خرید انواع آهن آلات اعلام می شود اما چه عواملی باعث تغییر و نوسانات روزانه در قیمت ها می شود؟
ایران دارای منابع غنی و بسیاری در زمینه آهن آلات است و از این رو معادن و کارخانه های زیادی به صورت پراکنده در شهرهایی مانند اصفهان، کرمان، خوزستان، تهران، کاشان و … در زمینه استخراج و تولید انواع آهن آلات مشغول به فعالیت می باشند. خوشبختانه با بهره گیری از دانش، فنون و دستگاه های پیشرفته حفاری، استخراج و بهره برداری از معادن در حال پیشرفت و افزایش است و صادرات فلزات به صورت خام یا تبدیل شده نیز به دیگر کشورها افزایش یافته است.
اما این افزایش صادرات به معنی عدم وابستگی به واردات محصولات فلزی نیست.
معمولاً ایران سالانه در تناژهای بسیار زیادی به ویژه در زمینه آهن آلات دست دوم و قراضه ها از کشورهایی مانند چین، روسیه، عراق و ترکیه واردات دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت آهن آلات در بازار

همانگونه که گفتیم در استان هایی مانند کرمان که خود دارای معادن فلزات هستند بازار خرید آهن آلات بسیار پر رونق است و معمولاً اغلب معاملات در چنین شهرهایی در زمینه فلز آهن جهت فروش به کارخانه ها و صادرات صورت می گیرد تا خرید و فروش آهن آلات تولیدی.
استان های دیگر مانند اصفهان که کارخانه ذوب آهن و تولیداتی را دارا می باشند همیشه تاثیر بسیار چشمگیری در تعیین نرخ و قیمت های بازار را ایفا می کنند زیرا باید گفت چنین شهرهایی به عنوان یک منبع خرید و فروش فعال هستند و نوسانات قیمت به طور بسیار چشمگیری ناشی از موجودی ها این کارخانه ها خواهد بود.
از طرف دیگر نباید از نرخ بازارهای جهانی نیز غافل شد که آن نیز در تعیین قیمت خرید و فروش در بازار تمام کشورهای دنیا تاثیر گذار است.
در نهایت باید اشاره کرد که میزان خرید، نحوه و محل تحویل بار در نرخ خرید بسیار تاثیر گذار است. اغلب بارهای خریداری شده با تناژهای بالا به دو صورت تحویل داده می شود: تحویل درب کارخانه و تحویل در انبار
باید گفت که قیمت این با یکدیگر متفاوت است و از طرف دیگر میزان تناژ سفارشی نیز در قیمت نهایی تعیین کننده خواهد بود. البته هیچ گاه نمی توان نرخ ثابتی را بر آهن آلات در نظر گرفت زیرا قیمت ها با توجه به عوامل گفته شده همیشه در حال تغییر و نوسان می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما