پخش انواع بیلت فولاد مبارکه

تولید و پخش بیلت فولاد مبارکه به صورت عمده انجام می شود که میزان آلیاژ های بع کار رفته در آن ها نیز با یک دیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل با توجه به خصوصیت های ساختاری در موارد گوناگونی کاربرد دارند.

پخش انواع بیلت فولاد مبارکه

خصوصیات بارز بیلت فولاد اسفنجی درجه یک

خصوصیات بارز بیلت فولاد اسفنجی درجه یک در واقع بیلت هایی جنس و یا آلیاژ آن ها از فولاد است و یا به اصطلاح علمی تر ccm یکی از مواد اولیه و مهم در صنایع گوناگونی محسوب شده  که معمولا کارخانه های صنعتی در فرایند تولید شمش، برای تهیه نورد این محصول را مورد استفاده قرار می دهند که دارای خصوصیت های منحصر به فرد خود به نسبت سایر فولاد های مشابه خود می باشد که از جمله آن ها می توان به طول زیاد آن اشاره کرد.

شرکت های صنعتی بیلت فولاد اسفنجی را برای تولید فرآورده های خود مورد استفاده قرار می دهند که از ویژگی های ساختاری آن می توان به سطح مربعی و یا دایره ای شکل آن ها اشاره کرد که عرض آن ها نیز حدود ۱۵ سانتی متر است.

هم چنین سطح مقطع آن ها به گونه ای است که ۲۳۰ سانتی متر مربع بوده و به همین دلیل این محصول را با استفاده از فرایند ها و مرحله های گوناگون و به وسیله کوره های صنعتی که به صورت القایی هستند و دارای گرما و دمای کاملا معین و مشخصی است برای تولید فولاد و میلگرد مورد استفاده قرار می دهند.

از خصوصیت های دیگر این بیلت های فولادی می توان به قابلیت انعطاف و خمش بالای آن ها اشاره کرد.

باید توجه داشت که میزان فولاد به کار رفته در بیلت های فولادی با یک دیگر متفاوت بوده و هر چه از بیشتر باشد در نتیجه میزان عیار آن ها نیز تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل بیلت ها به چند نوع تقسیم بندی می شوند که از جمله آن ها می توان به پر کربن که برای تولید سکه، کربن متوسط برای ساخت قطعه های متحرک و کم کربن که برای تولید سازه های مختلف استفاده می شود.

عرضه کننده بیلت فولاد مبارکه

عرضه کننده بیلت فولاد مبارکه عرضه بیلت فولاد مبارکه با توجه به تولید آن انجام می گیرد به گونه ای که کیفیت های متفاوتی داشته و به همین دلیل دارای قیمت های متغیری نیز خواهد بود.

امروزه عرضه کنندگان بیلت های فولادی قیمت این محصول را با توجه نوسان های موجود در بازار تعیین می کنند به طوری که خریدار ها برای مطلع شدن از نرخ روز این محصول می توانند به سایت های مرتبط با شرکت های تولید کننده مراجعه کرده و از آن مطلع شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما