پخش بریکت سرد آهن اسفنجی به صورت مستقیم

خصوصیات منحصر به فرد و ویژگی‌های ذاتی خاص بریکت سرد آهن اسفنجی سبب شده است که این محصولات امروزه یکی از بهترین انواع محصولات آهنی باشند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و لذا همین موضوع سبب شده است که بازار خرید و فروش این محصولات آهنی از رونق بالایی برخوردار باشد. از طرفی نوسانات موجود در بازار جهانی باعث افزایش قیمت این محصولات نیز شده است و اشخاص زیادی که در صنایع مرتبط با این محصولات فعالیت می‌کنند به دنبال روشی برای خرید بریکت سرد آهن اسفنجی ممتاز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند. 

پخش بریکت سرد آهن اسفنجی به صورت مستقیم

بریکت سرد آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

بریکت سرد آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ مشخصات فنی خاص و فوق العاده برکت سرد آهن باعث رونق تولید این محصولات شده است. امروزه واحد‌های زیادی در سراسر دنیا در تلاش هستند تا با احیای مستقیم آهن اسفنجی سرد را که با نام اختصاری CDRI شناخته می‌شوند را تولید کنند.

این دسته از آهن‌ها دارای خصوصیاتی مانند سطح ویژه بالا، خواص مکانیکی به نسبت ضعیف، مقاومت کم این آهن‌ها در برابر اکسایش و همچنین سایش هستند که این خصوصیات سبب شده است که ذخیره سازی و جابجایی این محصولات خطرات و مشکلات خاص و متعددی را با خود داشته باشد و لذا جابجایی و همچنین ذخیره کردن این محصولات باید با رعایت یکسری پارامترهای بسیار مهم  انجام پذیرد.

امروزه کشور ما در حوزه تولید این محصولات قدم‌های بسیار بلندی برداشته است و انواع مختلفی از این محصولات را باکیفیت بسیار فوق العاده تولید و عرضه می‌کنند.

شرکت‌های برتر تولید کننده این محصولات توانسته‌اند با تولید یک نوع آهن اسفنجی خاص که از آن با نام CBIC یاد می‌شود که بریکت آهن سرد و کربن است مشکل جابجایی و همچنین حمل و نقل و ذخیره‌سازی این دسته از آهن‌ها را حل کرده‌اند. علاوه بر این، آهن سرد اسفنجی کربن دارای خصوصیات دیگری همانند دانسیته و استحکام مکانیکی بسیار بالا و همچنین پایداری شیمیایی مناسب و قابل توجه است.

خرید عمده بریکت سرد آهن اسفنجی با قیمتی ویژه

خرید عمده بریکت سرد آهن اسفنجی با قیمتی ویژه روش‌های مختلفی برای خرید عمده انواع گوناگون بریکت آهن سرد و اسنفجی وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید تلفنی این محصولات
  • خرید این نوع از آهن‌ها از طریق مراکز معتبر فیزیکی 
  • خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر
  • خرید از طریق نمایندگی شرکت عرضه کننده این محصولات

هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند اما اگر بیاییم و این روش‌ها را در کنار هم بگذاریم و نقاط ضعف و قوت هریک را بررسی کنیم قطعا به این نتیجه می‌رسیم که خرید اینترنتی این محصولات مناسب‌ترین روش برای تهیه بریکت سرد آهن با قیمتی ویژه و مناسب است.

برای خرید اینترنتی این محصولات می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما