پخش عمده آهن تهران

پخش عمده آهن آلات در تهران در بنگاه آهن شرکت فولاد سیمرغ آذربایجان به آهن فروشی های بازار آهن شادآباد انجام می گیرد. مهمترین محصولات فعلی جهت توزیع شامل تیرآهن، انواع ورق گرم، سرد، میلگرد، نبشی، قوطی و … می باشد. همچنین تیرآهن لانه زنبوری نیز در کارگاه شرکت برای سایز مورد درخواستی خریدار آماده سازی می شود.

تیرآهن سنگین

فروش آهن آلات سنگین و سبک با توجه به پروژه واحدهای عمرانی در حال ساخت اعم از پروژه های صنعتی یا ساخت و ساز مسکن که در یک شهر یا استان در حال اجراست، ممکن است کم یا زیاد باشد. بعضا برخی شهرها با توجه به شرایطی که برای زیر ساخت های آن شهر به وجود آمده است نیازمند بازسازی هستند لذا این شهر نیاز بیشتری به خرید انواع آهن آلات جهت تامین نیاز خود دارد. امکان عرضه مستقیم و پخش عمده آهن در این شهرها می تواند قیمت تمام شده برای خریداران و مصرف کنندگان را بهبود دهد. ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف توسط کارخانه می تواند گامی مثبت در راستای انجام این هدف (یعنی ارائه و توزیه محصول آهن آلات با نرخ قیمت به صرفه برای مصرف کنندگان) باشد. برای استان هایی که نمایندگی فروش آهن آلات در آنجا را نداریم از آنجایی که تهران پایتخت ایران بوده و هزینه های نقل و انتقال پایین تر و سهولت ارسال بار ها بیشتر است، محموله های آهن آلات را از انبار پخش عمده آهن تهران ارسال می کنیم.

خرید انواع آهن آلات

لطفا خریداران کلیه قطعات و آهن آلاتی را که برای واحد خود نیاز دارند به صورت یک لیست کامل تنظیم نموده و به واحد فروش شرکت ارائه نمایند. بر اساس لیست دریافتی که از شما تحویل گرفته ایم پیش فاکتور اولیه ای که بتوانید تخمین تقریبی از هزینه کل نهایی داشته باشد، خدمت شما ارسال می گردد. می توانید بر اساس این پیش فاکتور سفارش خود را نهایی نمایید. سفارشات ظرف سه روز کاری آماده سازی و ارسال می گردد. چنانچه برش کاری های منحصری برای یک مشتری نیاز باشد به عنوان مثال آماده نمودن تیرآهن لانه زنبوری، یا برش ورق آهن در ابعاد درخواستی مشتری، زمان ارسال با تعیید پیش فاکتور از جانب شما از طرف واحد فروش به اطلاع شما خواهد رسید.

قیمت روز آهن آلات

قیمت تمام شده آهن آلات علاوه بر اینکه تحت تاثیر هزینه های جانبی فروش نظیر هزینه های حمل و نقل و … قرار دارد، وابسته به شرایط روز بازار نیز می باشد. بسته به میزان عرضه و تقاضا در هر بازه زمانی، ممکن است قیمت ها دچار نوسان مثبت و یا منفی شوند.

قیمت تمامی آهن آلات از قبیل تیرآهن، میلگرد، نبشی، قوطی و … ممکن است روزانه تغییر کند. این موضوع توسط واحدهای تبلیغ و اطلاع رسانی شرکت فولاد سیمرغ آذربایجان به صورت روزانه به اطلاع مشتریان گرامی می رسد. اطلاع رسانی از طریق کانال های خبری در شبکه های اجتماعی و همچنین از طریق سایت اطلاع رسانی شرکت انجام می گیرد.

آخرین جدول قیمت آهن آلات در صفحه قیمت روز آهن آلات سایت قابل دسترسی است. قیمت آهن آلات به صورت روزانه به همراه تحلیل کاهش یا افزایش قیمت و دلایل آن، توسط تیم پشتیبانی شرکت به روز رسانی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما