پخش عمده سنگ آهن خواف اعلا

هماتیت (Fe 2 O 3 ) و مگنتیت (Fe 3 O 4 )، این مواد همان سنگ آهن هستند. در سنگ آهن خواف، مواد معدنی باند سفید شامل کوارتز، فلدسپارو کلسیت است. حساسیت مغناطیسی مواد معدنی باند سفید نزدیک به صفر است. بنابراین جدا کردن مغناطیسی آن ها  نسبتاً آسان است. به دنبال فروشنده عمده این ماده هستید؟ ما پخش کننده عمده سنگ آهن خواف هستیم.
پخش عمده سنگ آهن خواف اعلا

چند و چون تولید سنگ آهن خواف

چند و چون تولید سنگ آهن خواف این سنگ معدن آهن برای تولید تقریباً هرماده آهنی و فلزی که امروزه از آن استفاده می کنیم ، استخراج می شود از کلیپس های کاغذ گرفته تا اتومبیل ویا تیرهای فلزی در آسمان خراش ها.

زمین از آهن (32.1٪) ، اکسیژن (30.1٪) ، سیلیکون (15.1٪) ، منیزیم (13.9٪) ، گوگرد (2.9٪) ، نیکل (1.8٪) ، کلسیم (1.5٪) و آلومینیوم (1.4) تشکیل شده است. (1.2%) باقی مانده مقادیر کمی از 80 عنصر دیگر هستند. بیشتر این آهن هسته ی کره زمین را تشکیل می دهد ، اما ما برای مدتی از ترکیبات آهن یا سنگ آهن که در نزدیکی سطح قرار گرفته اند استفاده می کنیم.

مهمترین ذخایر سنگ آهن کره زمین در سنگ های رسوبی یافت می شود. آنها از واکنش های شیمیایی تشکیل شده اند که آهن و اکسیژن را در آب های دریایی و تازه ترکیب می کنند.

سنگ آهن منبع اصلی آهن برای صنایع آهن و فولاد جهان است. بنابراین برای تولید فولاد ضروری است که به نوبه خود برای حفظ یک پایه صنعتی قوی ضروری است. تقریباً تمام (98٪) سنگ آهن در ساخت فولاد استفاده می شود. سنگ آهن در حدود 50 کشور جهان استخراج شده است. هفت کشور بزرگ از این کشورهای تولید کننده حدود سه چهارم کل تولید جهان را تشکیل می دهند. درایران نیز سنگ آهن خاف در کنار سایر تولیدکنندگان هم بر صادرات سنگ آهن تسلط دارند و هر یک تقریباً یک سوم از کل صادرات را در اختیار دارند.
کاربرد اصلی سنگ آهن در تولید آهن است. بیشتر آهن تولید شده برای ساختن فولاد استفاده می شود. از فولاد برای ساخت خودرو ها، لوکوموتیو ها، کشتی ها، میلگرد هایی که در ساختمان ها به کار می روند، مبلمان، گیره های کاغذی، ابزار ها، میله های تقویت شده برای بتن ، دوچرخه و هزاران مورد دیگر استفاده می شود.
ما با به کارگیری پرسنل خبره و باتجربه و به کارگیری ابزار آلات باکیفیت در یکی از بهترین مناطق آب و هوایی یعنی خواف توانسته ایم این ماده مادر را که همه صنایع از این ماده سر چشمه می گیرند را استخراج کنیم.

فروشندگان سنگ آهن خواف در کشور

فروشندگان سنگ آهن خواف در کشور تولید سنگ آهن خواف با بالاترین کیفیت و مطابق با جدیدترین استاندارد های جهانی انجام می شود. مجموعه ما اقدام به فروش سنگ آهن خواف با نازلترین قیمت نموده است. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما