پخش مستقیم سرباره آهن اسفنجی

مراکز خرید سرباره آهن اسفنجی باید راه کارهایی در جهت پخش عمده و مستقیم این محصول با کیفیتی بالا و قیمت مناسب برای خریداران در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کرده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند با بقیه رقیبان خود در بازار به رقابت بپردازند.

پخش مستقیم سرباره آهن اسفنجی

ناگفته ها در مورد سرباره آهن

ناگفته ها در مورد سرباره آهن

سرباره آهن در گروه محصولات جانبی و مصنوعی هستند که در زمان عملیات جداسازی آهن در کوره های ذوب آهن از مواد و ناخالصی هایی که در سنگ آهن وجود دارد تولید می گردد. به طور کلی سرباره آهن ترکیبی از سیلیکات و اکسید های فلزی پیچیده می باشد که بعد از سرد شدن مواد ناخالص، به جا می ماند.

غالبا بیشترین حجم استفاده از سرباره آهن در صنایع فولاد سازی است که استفاده می شود که افراد تولید کننده میلگرد می توانند از این محصول به صورت یک قراضه استفاده نمایند. همچنین یکی دیگر از موارد استفاده از سرباره آهن، استفاده از آن‌ ها در فرآیند تولید سیمان است که بیشترین استفاده آن تولید سیمان پرتلند است.

قابل ذکر است که سرباره آهن به شکل مایع مذاب شده یافت می شود و محلولی پیچیده از سیلیکات‌ و اکسید می باشد که بعد از مراحل سرد شدن به شکل جامد تبدیل می گردد، باید بدانی که در بعضی از فرآیندهای ذوب‌، مثل ذوب ایلمنیت جهت تولید دی اکسید تیتانیوم‌، سرباره آهن به جای فلز است.

سرباره آهن از معادن مختلفی در کشورمان بدست می آید و غالبا کیفیت همه آن ها در یک سطح است و به خوبی نیاز خریداران را برطرف می کند.

خرید مستقیم سرباره آهن اسفنجی

خرید مستقیم سرباره آهن اسفنجی

با توجه به تغییرات مداوم قیمت ها در بازار، نمی توانیم قیمت خرید مستقیم سرباره آهن اسفنجی را به شکل خیلی دقیق تعیین کنیم ولی چنانچه شما مشتریان عزیز تمایل به استعلام قیمت تقریبی انواع سرباره آهن دارید می توانید به کارشناس بخش فروش ما در ارتباط باشید.

چنانچه خرید سرباره آهن اسفنجی به صورت عمده و مستقیم از مراکز تولیدی خریداری شود، قیمت آن برایتان مناسب تر خواهد بود. از اینرو باید از مراکز عمده فروشی این محصول را تهیه کنید، قابل ذکر است که تولید سرباره آهن اسفنجی در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

همیشه سعی کنید این محصول را به صورت عمده و از مراکزی مطمئن خریداری کنید تا بتوانید با هزینه کمتر، حجم بیشتری از سرباره را با کیفیتی بالا خریداری کنید.

در سال های اخیر حجم صادرات سرباره آهن اسفنجی از ایران به کشورهای دیگر افزایش یافته است و درآمد خوبی برای تولید کنندگان به همراه داشته است که امر امر ارزآوری بالایی به دنبال خود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما