پخش کننده سنگ آهن هماتیت طبیعی

پخش کننده سنگ آهن هماتیت اقدام به توزیع گسترده این محصول به صورت عمده و جزیی نموده است. شما می توانید برای خرید این محصول به هر میزانی که لازم داشته باشید از طریق همین سایت ثبت سفارش کرده و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

پخش کننده سنگ آهن هماتیت طبیعی

ویژگی های برتر سنگ آهن هماتیت

ویژگی های برتر سنگ آهن هماتیت

سنگ آهن طبیعی یکی از مهمترین محصولاتی است که در طبیعت وجود داشته و از آن برای تولید بسیاری از فرآورده های فلزی استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت معدن سنگ آهن با همکاری صنایع فولاد به طور سالانه مقادیر بسیار زیادی از تولیدات خود را به کشورهای اروپایی ارسال کرده و از این طریق میزان زیادی ارز آوری برای کشور به همراه دارند. 

در واقع با استخراج آهن خام از دل معادن آهن و فرآوری آن در کارخانه ابتدا نوعی پودر نقره ای- قهوه ای به دست می آید. این پودر با برخی آلیاژهای دیگر مانند نیکل و کروم ترکیب شده تا میزان استحکام آن افزایش یابد و در نتیجه در برخی صنایع مانند ساختمان سازی از آن استفاده می شود.

لازم به ذکر است که نمی توان برای سنگ آهن جایگزینی انتخاب کرد اما فولاد که فرآورده آن است دارای جایگزین هایی است. به بیان دیگر از آنجایی که این محصول دارای رقابت بالایی با فلزهای دیگری همچون آلومینیوم داشته که استفاده آن در صنعت هایی چون خودرو سازی رو به افزایش است. از سوی دیگر در تولید کانتینر، پلاستیک و شیشه نیز آنها را می توان به عنوان جایگزین ‌ برای فولاد در نظر گرفت. البته برخی از فلزها مانند آلومینیوم برای تولید نیازمند استفاده از درصد بالایی از مصرف برق هستند در نتیجه مصرف فولاد  معمولا رایج تر است.

به طور کلی می توان گفت حجم کمی از آهن های کهنه مجددا بازیافت شده و از آن میزانی فولاد تولید می شود اما این مقدار چندان زیاد نیست. در اینجا سعی شده به صورت مختصر به معرفی انواع سنگ آهن پرداخته شود. 

  • معدن سنگ آهن اصفهان- کاشان
  • معدن سنگ اهن اراک ملایر
  • معدن سنگ آهن گرمان- یزد
  • معدن سنگ آهن خراسان
  • معدن سنگ اهن تهران- قم- قزوین
  • معدن سنگ اهن خلیج فارس

این معادن میزان زیادی از سنگ آهن را تولید کرده که بخش از ان برای استفاده در داخل کشور در صنایع مختلف مورد مصرف بوده و بخش از ان نیز به سایر کشورها صادر خواهد شد.

نکاتی مهم در خرید سنگ آهن هماتیت طبیعی

نکاتی مهم در خرید سنگ آهن هماتیت طبیعی

خرید سنگ آهن به طور کلی در بازار انجام می شود‌.آهن از معدن اصفهان میزان زیادی از سنگ آهن مورد نیاز خود را از معدن اصفهان- کاشان تامین کرده و این امر نیز سبب شده تا هزینه تولید یا آنچه‌که در علم اقتصاد به عنوان هزینه فرصت از آن یاد می کنند تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و در نتیجه میزان سودآوری بسیار زیادی برای کارخانه های ذوب و فولاد به همراه خواهد داشت. 

همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و وزن آنها اشاره کرد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما