کارخانه تولیدی آهن اسفنجی اردکان

کارخانه تولیدی آهن اسفنجی اردکان، محصولات خود را با عیار متفاوتی می سازد. این نوع از آهن، شباهت ظاهری آن به شکل قطعات کروی است که در اصطلاح به گندله معروف هستند. دلیل اسفنجی نامیدن آنان نیز متخلخل هایی است که بر روی آن دیده می شود. در بخش های دیگر، بیشتر با این نوع محصول آشنا می شوید. 

کارخانه تولیدی آهن اسفنجی اردکان

معرفی آهن اسفنجی اردکان باکیفیت

معرفی آهن اسفنجی اردکان باکیفیتکارخانه های متعددی در زمینه تولید آهن آلات فعالیت می نمایند. در این جا، می خواهیم به معرفی آهن اسفنجی باکیفیت اردکان بپردازیم. با شکل ظاهری و نام های دیگر آن آشنا شدید؛ ولی خوب است بدانید که این محصول، دارای عیار خاصی است. 

در حال حاضر، کمبود ضایعات آهن و همین طور مشکلات مختلف زیست محیطی باعث شده تا از چنین محصولاتی به شکل گسترده ای استفاده کنند که همین امر، سبب بالا رفتن قیمت این نوع از آهن نیز شده است. 

نوع با کیفیت آهن اسفنجی بستگی به عیار آن دارد. عموماً چنین کالاهایی را در عیار 84 تا 95% می سازند و که طبیعتاً نوع دومی، بهترین آهن از نقطه نظر مرغوب بودن به شمار می رود. از عیار بالای کالا، بیشتر در زمینه تولید آهن ها و فولاد استفاده می نمایند. 

گفتنی است که روشی های تولید آهن آلات در ایران متفاوت است و برخی از کارخانه از گاز طبیعی استفاده می نمایند و برخی دیگر، از زغال حرارتی که هر دو فناوری های خاص خود را نیاز دارند. 

خرید عمده آهن اسفنجی اردکان جدید

خرید عمده آهن اسفنجی اردکان جدیدبرای خرید عمده آهن اسفنجی اردکان جدید، می توانید به عرضه کننده کلی سر بزنید. این آهن آلات مشتریان خاص خود را داشته و از جانب دیگر، موارد کاربردشان نیز فرق می کند. قابل ذکر است که خرید کلی این محصولات مزیت های خاص خود را دارد که در زیر بیان می کنیم: 

  • با نرخ ارزان تر می توان تهیه کرد. 
  • نوع خاصی از آن را با عیار دلخواه می توان به دست آورد. 
  • به صورت مستقیم می شود خرید را انجام داد. 
  • خرید آهن اسفنجی را برای کارهای بزرگ می توان انجام داد. 

باید گفت، این آهن امروزه جایگزین ضایعات آهن شده است. از آن بیشتر در صنایع ریخته گری فولاد استفاده می نمایند. همچنین از جمله موارد کاربرد اصلی آهن اسفنجی، استفاده آن در کوره های القایی می باشد. 

شما می توانید، با مراجعه به این سایت نیز بهترین نوع این محصول را با عیار بالا به دست آورید. خرید از این طریق، از هر نقطه کشور امکان پذیر است و شما به هر تناژی که بخواهید، راحت قادر هستید که محصول را سفارش دهید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما