کارخانه تولید آهن آلات ساختمانی در ایران

آیا می دانید آهن آلات ساختمانی در ایران بیشترین مصرف را دارند؟ به همین علت همواره در شهرهای مختلف تعداد زیادی کارخانه تولیدی با هزینه های کلان به بهره برداری رسیدند تا کشور بتواند تا اندازه زیادی نیازهای داخلی را تامین نماید.
آهن آلات ساختمانی به گروهی بزرگی از اشکال مختلف وسایل آهنی اطلاق می شود که در ساخت انواع ساختمان ها و قسمت های مختلف هر ساختمانی به کار گرفته می شوند. امروزه بخش اعظم ساخت و سازها را همین آهن آلات تشکیل می دهند.
انواع مختلف این آهن ها در کارخانه های مختلف داخلی و با توجه به منابع بسیار غنی معادن سنگ آهنی که داریم تولید و آماده بهره برداری می شوند. آهن آلاتی مانند نبشی، میلگرد، ورق، پروفیل، مفتول، ناوانی، لوله و بسیاری موارد دیگر.
همگی اینها در اندازه و سایزهای مختلف و با برندهای مختلفی روانه بازار می شوند.
به عنوان نمونه نبشی و میلگردهایی که در کارخانه ذوب آهن یا فولاد مبارکه اصفهان تولید می شود دارای تنوع بسیاری زیادی در طول و وزن شاخه ها هستند و معمولا از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند.
در اینجا چند نمونه از کارخانه های تولیدی در زمینه آهن آلات را نام خواهیم برد تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

کارخانه فولاد خوزستان

این کارخانه در استان خوزستان، شهرستان اهوازه واقع شده است که در سال 1368 آغار به فعالیت نمود و امروزه به یکی از قطب های تولید کننده فولاد و انواع آهن آلات ساختمانی نه تنها در ایران که در خاورمینانه تبدیل شده است.
کارخانه فولاد خوزستان به عنوان پیشرو در به کارگیری روش های نوین تولید و ذوب آهن است به طوری که اولین کارخانه ای است که در ایران از روش احیاء مستقیم جهت تولید آهن و فولاد استفاده می کند.
این کارخانه از سه بخش اصلی گندله سازی، احیاء مستقیم و فولاد سازی جهت تولید تشکیل شده است. البته هر کدام از این بخش ها به واحدهای کوچکتر و مرحله به مرحله در تولید تقسیم بندی می شوند.

کارخانه تولید آهن آلات

کارخانه فولاد مبارکه سپاهان

فولاد مبارکه نامی آشنا برای تمام ایرانیان است زیرا این مجتمع تولید آهن، بزرگترین مجتمع در ایران می باشد که در استان اصفهان و شهر مبارکه واقع شده است.
در این مجتمع تولیدی، انواع فولاد، ورق های گالوانیزه و انواع کلاف می باشد و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آفریقایی، آسیایی و خاورمیانه و آمریکای جنوبی صادر می شوند.
واحدهای این شرکت به ترتیب شامل: برداشت مواد خام، گندله سازی، آهک سازی، احیاء مستقیم، ریخته گری، واحد نورد گرم و سرد می باشد.

کارخانه فولاد خراسان

این مجتمع تولیدی نیز در سال 1368 در شهر نیشابور فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان بزرگترین مجتمع تولید آهن آلات در شرق کشور شناخته می شود. عمده محصولات این کارخانه شامل میلگرد، نبشی، شمش، چهار گوش، ناودانی، تسمه، آهن اسفنجی و بریکت می باشد.
البته این تنها سه نمونه از مجتمع های بزرگ تولید ایران در زمینه آهن آلات می باشد، مجتمع های دیگری مانند فولاد سبزوار، اسفراین، دزفول، زرند ایران نیز با خطوط تولید متعددی در زمینه تولید و صادرات مشغول به فعالیت هستند که معمولاً تولیدات بسیار باکیفیتی نیز به بازاهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما