کارخانه تولید آهن اسفنجی ایران

آهن اسفنجی محصولی است که از سنگ آهن طی فرآیند هایی به دست می آید این محصول دارای کاربرد های مختلفی می باشد و شکلی گرد دارد. این کارخانه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی ایران به شمار می رود که با بهترین سنگ آهن ها و کمک  پیشرفته ترین دستگاه ها تولیدات خود را انجام می دهد. این کارخانه در کشور بیشترین سابقه را دارو هر ساله هزاران تن آهن اسفنجی را تولید کرده و وارد بازار ها می کند تا نیاز مصرف کنندگان تامین شود. 

کارخانه تولید آهن اسفنجی ایران

ظرفیت تولید آهن اسفنجی در کشور

ظرفیت تولید آهن اسفنجی در کشور کشورمان ایران بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در دنیا شناخته می شود زیرا کارخانه های متعددی در آن فعالیت می کنند که همواره تولید آهن اسفنجی را به صورت انبوه و حرفه ای انجام می دهند. ظرفیت تولید آهن اسفنجی در کشور ما بسیار زیاد است کارخانه های که در این زمینه فعالیت می کنند هر ساله هزاران تن آهن را تهیه کرده و در اختیار شرکت ها و مصرف کنندگان قرار می دهند.

بررسی ها نشان می دهد که ظرفیت تولید آهن اسفنجی در ایران به صورت سالانه به قدری افزایش یافته است که به ۳۶ میلیون تن رسیده است، آنالیز آهن اسفنجی ایرانی نشان می دهد که تا چه اندازه با کیفیت است. استقبال کشور های خارجی و بازار های داخلی از این نمونه آهن ها باعث می شود تا هر ساله به ظرفیت تولید این محصول افزوده شود. برای افزایش حجم تولیدات در کنار نیاز به سنگ آهن به تجهیزات و نیروی کار بیشتر هم نیاز است. 

شرکت فروش آهن اسفنجی ایران

شرکت فروش آهن اسفنجی ایران این شرکت بزرگترین مرکز فروش آهن اسفنجی ایران به شمار می رود، در اصل تولید کننده همیشه اولین و اصلی ترین مرکز فروش است که محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد با این روش هم محصولی در انبار کارخانه ها باقی نمی ماند و هم مشتریان می توانند در قبال تهیه محصول بیشتر از تولید کننده هزینه های کمتری را هم بپردازند. 

این فروش موظف است تا در کنار فروش این نمونه آهن ها مشتریان را در زمان مراجعه راهنمایی کرده و قیمت های دقیق را در اختیار آنان قرار دهد. فروش این محصول به صورت آنلاین هم انجام می شود که این سایت وظیفه آن را به عهد دارد. با فروش مستقیم شما می توانید از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و ماندن در ترافیک های سنگین معاف شوید و پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، محصول را درب محل تحویل بگیرید و مورد استفاده قرار دهید. این شرکت با فراهم کردن فروش مستقیم و آنلاین جایگاه ویژ ای را به دست آورده است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما