کارخانه تولید آهن اسفنجی در دامغان

برای تولید شمش و محصولات فولادی که از استحکام و دوام زیادی برخوردار هستند به ماده اولیه ای محکم و با ثابت به نام آهن اسفنجی دامغان نیاز دارید. این ماده دارای ساختاری منحصر به فرد است که از سنگ آهن استخراج شده و در اثر حرارت ذوب می شود و شما می توانید آن را به شکل های مختلف تبدیل کنید. این محصول در تبریز تولید بالایی دارد و بعد از ان به سراسر کشور ارسال می گردد تا دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.‌

همچنین کارخانه تولید آنهم اسفنجی در دامغان علاوه تامین نیاز های داخلی اقدام به صادرات آهن اسفنجی نیز کرده است و این محصول را به کشور های اطراف و اروپایی صادر می کند. با این اقدام ارز آوری بیشتری برای کشور انجام شده و صادرات غیر نفتی قدرت می گیرد. همچنین این شرکت تولیدی فروش خود را بورت اینترنتی و مستقیم نیز آغاز کرده است با این روش فروش، با مشتریان با ورود به سایت این شرکت محصولات را مشاهده کرده سپس اقدام به خرید می کنند.

کارخانه تولید آهن اسفنجی در دامغان

اطلاعات مهم درباره آهن اسفنجی

اطلاعات مهم درباره آهن اسفنجی سنگ آهن که به شکل گلوله های کوچک موجود می باشد برای تولید آهن اسفنجی نقش اساسی دارد. از خصوصیات آهن اسفنجی می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که بدین ترتیب می توان آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد. این محصول در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و در شرایط سخت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد.

این محصول درصد بالایی آهن خالص دارد به همین دلیل در کوره های الکتریکی و کارخانه های فولاد سازی بهترین گزینه است. این محصول به کمک حرارت به خوبی ذوب می شود و قابلیت ارتجاعی بالایی دارد. وزن آن به دلیل دارا بودن آهن فراوان زیاد بوده و ضخامت خوبی هم دارد به همین علت برای سازه های فولادی به کار می رود.

محصولاتی که در دامغان تولید می شوند ویژگی های منحصر به فردی دارند که این امر باعث تمایز و برتری آنها شده است. سطح کیفی آنها بالا بوده و از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند.

به خاطر همین بیشتر صنایع تولیدی داخل و خارج از کشور مشتری دائم محصولات دامغان می باشد. چون محصولاتش همیشه در دسترس بوده و خریداران با شرایط ویژه و تخفیفات عالی می توانند آهن اسفنجی مورد نیاز خود را مستقیما از کارخانه تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

تامین کننده آهن اسفنجی کم کربن دامغان

تامین کننده آهن اسفنجی کم کربن دامغان این کارخانه در دامغان بزرگترین تامین کننده آهن اسفنجی کشور است که هر ساله حجم تولیدات خود را افزایش می دهد تا بتواند جوابگوی نیاز بازار باشد. این مرکز به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند. ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول می شود. پخش با قیمت های مناسب صورت می گیرد.

این سایت با توزیع محصولی درجه یک و مرغوب در بازار جهانی نیاز کشورهای زیادی را تامین کرده و صادرات خوبی را تجربه می کنند. از همین رو خریداران زیای را می توان دید که در سایتهای اینترنتی به جستجوی این برندها و خرید آنها می پردازند.

آهن اسفنجی کم کربن دارای ویزگی های منحصر به فرد بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات دیگر می شود.

آهن اسفنجی ایران در دنیا شناخته شده می باشد، بخاطر فرمول خاصی که دارد مرغوب و با کیفیت بوده، در بازار جهانی پر طرفدار بوده و همواره خریدار آن هستند.

منظور از آهن اسفنجی چیست؟

منظور از آهن اسفنجی چیست؟ آهن اسفنجی ایرانی که از احیای مستقیم سنگ آهن تهیه شده از معادن بدست می آید. آهن اسفنجی طی فرآوری احیای بی واسطه سنگ آهن بدون نیاز به ذوب آن تهیه می شود که در کوره اکسیژن را حذف کرده اند. در این روش محصولات بدست می آید بصورت توپ های کوچک کرد که به آن گندله سنگ آهن نیز می گویند. عیارش بالا بوده و در صنایع مختلف براحتی استفاده می شود.

آهن اسفنجی بدست آمده دارای کیفیت بالا بوده و در صنایع مختلف پس از ذوب آن و احیا دروباره، در مرحله ریخته گری در کارگاه های تولیدی به شکل محصولات تولیدی آن کارگاه که شامل انواع طروف، قطعات خودرو یا موتور، قطعات دستگاه های متفاوت با آلیاژ آهن می باشد. اگر بشکل ظاهری این محصول نگاه کنید ببصورت کروی و متخلخل بوده، چون ساختار آن بگونه ای اسفنج مانند است، آنرا با نام آهن اسفنجی می شناسند.

مهم ترین کاربرد از آهن اسفنجی تهیه فولاد بر پایه آهن گرازه است. امروزه ضایعات آهن بسیار کم شده است، بنابر این تولید کنندگان این نوع فولاد با استفاده از آهن اسفنجی می توانند آلیاژ خود را تهیه بکنند. چون عیار این محصول بالا است و خطرات و سموم هم تولید نمی کند که به محیط زیست صدمه بزند بنابر این مورد توجه صنایع مختلف در داخل و خارج کشور قرار گرفته است.

آیا میدانید آهن اسفنجی چگونه تولید می شود؟

آیا میدانید آهن اسفنجی چگونه تولید می شود؟ روش تولید آهن اسفنجی، یک روش احیای می باشد که مستقیما بر روی سنگ آهن انجام می شود. زمانی که احیای مستقیم روی سنگ آهن توسط گاز های مونوکسبد کربن و هیدوژن انجام می شود محصول بدست آمده آهن اسفنجی می باشد. آهن اسفنجی دارای مشخصه خاصی است که بصورت گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. میزان عیار سنگ آهن نیز بستگی به کار های ورودی در زمان احیا دارد. بطور مستقیم برای کاهش مستقیم آهن مهندسین ریخته گری اکسیژن را در مرحله احیا کسر می کنند.

بطور خلاصه بخواهیم جمع بندی کنیم کار طبیعی با استفاده از کاتالیزور و هم چنین حرارت شکسته و تجزیه می شود، مونواکسید کربن و هیدروژن را آزاد کرده و وارد کوره احیا می کنند. مرحله بعدی که در کوره انجام می شود، این دو گازبا اکسیژن موجود ترکیب شده و سنگ آهن بدست می اید. البته روش دیگری نیز وجود دارد که برای افزایش می آن هیدوژن مورد نیاز از بخار آب نیز استفاده می کنند. هر دو روش مناسب تهیه آهن اسفنجی با کیفیت می باشد، و نوع روش تولید هر رکعت بستکی به تجهیزات آن و مهندس ناظر آن شرکت دارد.

آهن اسفنجی صادراتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

آهن اسفنجی صادراتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ یکی از مهم ترین خصوصیات آهن اسفنجی صادراتی این است که با افزودن این محصول به آهن قراضه، میزان سولفر و فوسفر را تا حد زیادی کاهش بدهد و مانع صدمه به محیط زیست بشود، برای این منظور باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.رهمچنین همیشه برای بازار خارجی در دسترس باشد، یعنی هر زمان که بازار خارجی درخواست آهن اسفنجی صادراتی داشته باشد، شرکت بتواند تامین کننده آن باشد. چون با شارژ مداوم آهن اسفنجی در هزینه‌­های صنعت فولاد سازی صرفه‌­جویی میشود، اگر شما جوابگو نباشید شرکت دیگر جایگذین شما خواهد شد.

کیفیت آهن اسفنجی بقدری بالا باشد و قیمت آن پایین که صنعتگر آنرا جایگذین آهن قراضه بکند. فرمول تهیه آهن اسفنجی صادراتی بگونه ای باشد کربن موجود در آن باعث کاهش مصرف انرژی بشود. تا حد امکان ناخالصی کمتر داشته باشد، مدت زمان کمتری برای ذوب لازم داشته باشد. همچنین بگونه ای مهندسی بود که برای تولید فولاد صنعتگران احتیاج به آهن قراضه نداشته باشند. دارای انعطاف بالا و خاصیت ارتجاعی زیادی باشد. خلوص آهن اسفنجی تولید داخلی از دیگر ویژگی های است که به هنگام صادرات به آن توجه زیاد می شود.

هر. چه ناخالصی کمتر باشد، بهتر است. برای ذوب در هر کوره ای برقی و… جوابگو باشد. استحکام بالا و سنگین وزن بودن از دیگر خصوصیات آهن اسفنجی صادراتی است.

صادرات آهن اسفنجی با کیفیت تولید ایران

صادرات آهن اسفنجی با کیفیت تولید ایران شرکت تولیدی آهن اسفنجی با کیفیت تولید ایران بعد از اشباع بازار توانسته مشتریان خاص خود را در خارج از کشور نیز پیدا بکند، این محصول با کیفیت و در کاربرد را به بازار های خارجی بفرستد. ولی با این وجود هنوز بازار. خارجی عطش کافی برای دریافت آهن اسفنجی ایران دارد! بنابراین افراد دیگر نیز می توانند به صادرات آهن اسفنجی به کشور های اطراف بپردازند. صادر کنندگان محترم می توانند ابتدا نیاز های صنعتی کشور های خارجی را مطالعه بکنند.

شرکت های تولیدی آنها را شناخته و به مذاکره بپردازند. چون آهن اسفنجی تولید داخل در عین کیفیت بالا، قیمت بسیار پایین و مقرون بصرفه ای دارد. به همین علت بیشتر کارخانه داران تولیدی انواع وسایل فلزی با آشنا شدن با آهن اسفنجی تولید ایران حتما مشتری دایمی آن خواهند شد. در واقع این محصول ایرانی تمام شرایط و کیفیت لازم برای تبدیل شدن به کالاهای اساسی را دارد، این یکی از مزایای فروش بالای آن می باشد. هر چه کیفیت بالا فروش بیشتر می شود.

در واقع اگر شما از بازار خارجی و نواسانات آن اطلاع کافی داشته باشید، با بانوان و مقررات گمرک آشنایی داشته باشید. قبل از روغن کارتان اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب کنید،مطمعن شوید صادرات آهن اسفنجی مرغوب ایرانی کار پر ریسک و خطری نمی باشد. شما برای اینکار می توانید از تجربه صادرکنندگان آهن اسفنجی نیز استفاده بکنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما