کارخانه تولید میلگرد دورپیچ در کشور

میلگرد دورپیچ تولید شده در کارخانه های داخلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با ارقام وارداتی را دارا می باشند. در کشور انواع این محصول در بازار آهن آلات خرید و فروش می شوند. آیا پخش میلگرد دورپیچ به صورت مستقیم متناسب با نیاز بازار می تواند نقش موثری در ثبات و گاهاً کاهش قیمت ها داشته باشد؟

کارخانه تولید میلگرد دورپیچ در کشور

همه چیز درباره میلگرد دورپیچ ممتاز

همه چیز درباره میلگرد دورپیچ ممتاز حتماً بارها نام خاموت دورپیچ را در بازار شنیده اید. خاموت ها همان میلگردهای دورپیچی هستند که با هدف افزایش مقاومت بتنی سازه ها در ستون ها مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه بکارگیری میلگردها در انواع ستون به دو صورت طولی و عرضی صورت می گیرد.
در روش طولی معمولاً میلگردها در هر دو ناحیه کششی و فشاری ستون ها تعبیه می شوند. در حالی که در روش عرضی، به کارگیری میلگردها به صورت دورپیچ یا همان اسپیرال انجام می پذیرد.
در نظر گرفتن یک سری ضوابط و استانداردها در هنگام طراحی و استفاده از میلگرد دورپیچ ممتاز امری ضروری است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • قطر میلگرد دورپیچ به هیچ عنوان نباید از 6 میلی متر کمتر باشد.
  • فاصله آزاد بین میلگردها بین 25 تا 75 میلی متر باید باشد و نه کمتر یا بیشتر
  • دورپیچ ها باید در جای خود تنظیم شوند در حالی که فاصله نگهداری آنها استاندارد باشد.
  • گام استاندارد دورپیچ باید برابر با یک ششم قطر هسته بتن داخلی آن باشد و نه بیشتر.

پخش میلگرد دورپیچ به صورت مستقیم

پخش میلگرد دورپیچ به صورت مستقیم همانطور که متوجه شدید نقش میلگرد دورپیچ در مقاومت ستون های ساختمان ها اهمیت بسیاری دارد. به همین علت رعایت تمام نکات فنی در هنگام استفاده از دورپیچ ها به صورت کاملاً حرفه ای امری لازم الاجرا است.
اگر ساختمان دارای چندین طبقه باشد، در هر طبقه استفاده از میلگرد دورپیچ باید از روی پی ساختمان تا تراز پایین ترین میلگردهای موجود در طبقات فوقانی ادامه یابد. این امر اساس کار نصب این نوع میلگرد در صنعت ساختمان سازی است.
همچنین در ستون های قارچی همراه با سر ستون، دورپیچ ها را تا جایی ادامه می دهند که در آنها قطر سرستون دو برابر قطر ستون باشد. رعایت این نکته نیز اهمیت زیادی در تضمین مقاومت سر ستون ها در ساختمان ها دارد
امروزه انواع میلگرد دورپیچ در کارخانه های داخلی با حجم بالایی تولید می شوند که نیاز وارداتی را تا حد زیادی کاهش داده اند. با این حال روند پخش میلگرد دورپیچ به صورت مستقیم و تناسب آن با نیاز بازار نقش موثری در تنظیم قیمت ها دارد.
البته باید خاطر نشان کرد که هزینه های تولیدی، کیفیت میلگرد دورپیچ و همچنین نوسانات بازار از عواملی هستند که می توانند در کاهش یا افزایش قیمت انواع میلگرد دورپیچ موثر باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما