کارخانه تولید کنسانتره آهن خشک

کارخانه  کنسانتره آهن خشک ها به ارائه بهترین نمونه از انواع کنسانتره ها می پردازد. این کارخانه از بهترین و با کیفیت ترین انواع کنسانتره های موجود در بازار را تولید می کند که استفاده از آن برای هر کار خانه داری می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها اضافه شود. شما عزیزان جهت خرید و اطلاع از قیمت محصول می توانید از طریق مراجعه به سایت ما اقدام نمایید

کارخانه تولید کنسانتره آهن خشک

کنسانتره آهن را بیشتر بشناسیم

کنسانتره آهن را بیشتر بشناسیم کنسانتره آهن معمولا از سنگ آهن به دست می آید. زمانی که بخواهیم سنگ آهن دوباره قابل استفاده شود و به چرخه تولید بازگردد ،تبدیل به کنسانتره می شود.
استفاده از کنسانتره در صنایع مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا کارخانجات با استفاده از کنسانتره آنها می‌توانند مواد مضر و اضافی را از محصولات بگیرند و در  انرژی و زمان صرفه جویی خواهد شد.
کنسانتره سنگ آهن در انواع گندله آهن، آهن اسفنجی و سایر محصولات فلزی استفاده می شود. به طور کلی سنگ آهن به صورت دانه بندی شده و کنسانتره سنگ آهن به فروش می رسد.
در تولید کنسانتره از سنگ آهن هایی که عیار متوسطی دارد، استفاده می‌شود و برای تولید این محصول باید از روش های مختلفی مانند خردایش، آسیاب کنی، عیار سازی و آبگیری استفاده شود که در کنار تمامی مراحل به حمل و نقل، تامین آب و تاسیسات کافی نیز نیاز می باشد. به طور کلی کنسانتره سنگ آهن در عیار ۶۵ و ۶۷ درصد تولید می گردد.
روش تولید این کنسانتره خشک به این صورت است که ابتدا سنگهای آهن بدون وجود آب تولید می شود سپس با روش خرد و آسیاب شدن و سایر روش ها  تبدیل به کنسانتره های آهن می گردد. تمامی فرآیندهای ذکر شده با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود به همین دلیل کنسانتره های تهیه شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت امروز کنسانتره آهن خشک

قیمت امروز کنسانتره آهن خشک زمانی که مشتری بخواهد از قیمت روز محصولات باخبر باشد، بسیار برای آنها سودمند است. زیرا از این طریق می تواند انواع محصولات را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمایند.در خرید کنسانتره معمولاً قیمت ها به روز می باشد و مشتری باید به این موضوع توجه کند. قیمت کنسانتره آهن خشک بر اساس عامل های مختلفی تعیین می شود.  یکی از همین عوامل نوع و درجه کیفی آن می‌باشد.این قیمت‌ها توسط افراد با تجربه و متخصص که در این زمینه فعالیت دارند، مشخص می‌شود و سپس به طور کامل و دقیق در اختیار افراد خریدار قرار می گیرد.با توجه به اینکه در روش خریداری مثل خرید عمده که یک راه بسیار مناسب و با صرفه است، قیمت تا حد قابل توجهی برای مشتری پایین می آورد و باعث می شود که مشتری کنسانتره های عالی و درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما