کارخانه تولید کنسانتره آهن عیار بالا

در فرآیند احیای سنگ آهن و تولید ان به فلزات مختلف ضایعات زیادی باقی می ماند که هر کدام سایز مختص به خود را دارند. کنسانتره آهن عیار بالا جز مهمترین محصول بدست آمده از سنگ آهن است که به دلیل عیار و ارزش بالا مصارف گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. کارخانه با تولید کنسانتره سنگ آهن تلاش می کند تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را برطرف سازد. این ماده بسیار ریز است و مصارف زیادی هم دارد. 

کارخانه تولید کنسانتره آهن عیار بالا

ویژگی های کنسانتره آهن با عیار بالا

ویژگی های کنسانتره آهن با عیار بالا کنسانتره اهن عیار بالا دارای ویژگی های فوق العاده ای بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات دیگر می شود. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • کنسانتره بدست آمده دارای دانه های ریز است که در اثر حرارت به راحتی تغییر شکل می دهند و به فلزات درجه یکی تبدیل می شوند. 
  • این محصول به دلیل خالص بودن اهمیت زیادی دارد و میزان آهن درون آن بسیار زیاد است به همین دلیل وزن سنگینی دارد و بالاترین عیار را به خود اختصاص می دهد. 
  • رنگ آن تیره می باشد که در زمان استفاده هم کیفیت و رنگ خود را به خوبی حفظ می کند. 
  • درجه سختی و استحکام آن بسیار بالا بوده و برای ساخت سازه های مقاوم بکار می رود. 
  • این محصول قابلیت حمل و نقل دارد و شما می توانید در کارخانه های مختلف از آن استفاده کنید. 

فروش کنسانتره آهن عیار بالا

فروش کنسانتره آهن عیار بالا قیمت کنسانتره آهن عیار بالایی که در بازار به فروش می رسد بر اساس کیفیت و نوع آن مشخص می شود. برخی شرکت های تولیدی سابقه و قدمت زیادی دارند و هزینه کمتری را برای تولید صرف می کنند این مراکز محصول را با قیمتی ارزان و متناسب با بودجه مشتری به بازار عرضه می کنند تا مصرف کننده بتواند به راحتی نیاز خود را تامین کند. این خرید به صورت اینترنتی هم صورت می گیرد که کم هزینه است.

فروش اینترنتی امروزه بیشترین طرفدار را دارد و مردم برای اینکه در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند این روش را انتخاب می کنند. بسیاری از مشتریان در دنیای پر مشغله امروز تمایل دارند تمام مراحل خرید و فروش بصورت اینترنتی انجام شود. 

این نمایندگی فروش از سوی کارخانه تولید کننده این محصول تعیین می شود و به دلیل این که تحت نظارت این شرکت تولیدی کار می کند بسیار قابل اطمینان است و شما با رجوع به این  فروشگاه می توانید با خیال راحت خرید تان را انجام دهید. هر چه عیار بالاتر باشد کیفیت بیشتری خواهد داشت. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما