کارخانه عرضه فروکروم مشهد پر عیار

فروکروم مشهد یکی از فروآلیاژ های مهم است که از خلوص و عیار بالایی برخوردار بوده و جهت تولید فولاد زنگ نزن بکار می رود چون خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی دارد و کارخانه عرضه کننده آن توانسته این محصول را در بهترین کیفیت تولید نموده و به بهترین نحو ممکن نیاز صنایع مختلف را به صورت مستقیم تامین کند.

کارخانه عرضه فروکروم مشهد پر عیار

اهمیت کیفیت فروکروم پر عیار

اهمیت کیفیت فروکروم پر عیار اهمیت کیفیت فروکروم پر عیار بسیار بالا است چون در زمان فرآوری بازدهی بیشتری خواهد داشت، این ماده فروآلیاژ مورد کاربرد در صنعت فولاد و فولاد زنگ نزن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد حاوی کروم می باشد و بسته به مقدار کربن موجود در آن به سه گروه کم کربن بین ۳ درصد کربن، متوسط کربن بین ۴ تا ۱۵ درصد کربن و پرکربن با ۶۰ درصد کربن عرضه می شود.

فروکروم پرکربن در کوره با روش کربوترمی و قوس ساخته می شود و مواد استفاده در کوره آن در احیا، رفتار کوره، سرباره و انرژی تاثیر زیادی دارد، لذا هر چه ضخامت سرباره بالاتر باشد در این فرایند انرژی بیشتری صرف می شود که مواد اولیه جهت تولید آن سنگ کرومیت، زغال، کک، سیلیس، آهک و دولومیت می باشد.

فروکروم کم کربن طی فرایند اکسیژن ترمی و متال ترمی تولید می شود، این ماده در صنعت فولاد کاربرد دارد که کروم موجود در آن عضو جدانشدنی فولاد زنگ نزن بوده و این فولاد را در برابر خوردگی، اکسیداسیون مقاوم نموده و باعث جلوگیری از آفت استحکام در دمای بالا و ایجاد کار سختی می شود.

بازار فروش فروکروم مشهد پر عیار

بازار فروش فروکروم مشهد پر عیار بازار فروش فروکروم پرعیار مشهد بسیار پررونق و داغ بوده و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده و حتی به دیگر کشورها نیز صادرات می شود، فروکروم دارای ناخالصی نیز می باشد که اصلی ترین آنها سیلیس و کربن است و بسته به میزان کربن درجه بندی و قیمت گذاری می شود و هر چه کربن آن بیشتر باشد گرانتر خواهد بود.

فروکروم از منابع اصلی تامین کروم است که از ارزش بالایی برخوردار بوده و در تهیه آلیاژ و فولاد زنگ نزن کاربرد دارد و به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مورد استفاده های مختلفی در صنایع شیمیایی، متالوژی و دیرگدازها قرار می گیرد.

فروکروم مقاومت بالایی در برابر خوردگی، سایش، گرما، زنگ زدگی، داشته و در تولید ابزار برش، مته ها، تیغه ها، مصارف آبکاری و … بکار می رود، این ماده در خلوص و عیار مختلف عرضه می شود که هر چه خلوص آن بالاتر باشد دارای عیار بیشتر و قیمت بالاتری است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما