آخرین قیمت شمش فولاد صادراتی

آخرین قیمت شمش فولاد صادراتی ایران بر مبنای عواملی که بر روی قیمت گذاری این کالا ها تاثیر دارند، متفاوت است. به همین خاطر نمی ‌توان لیست قیمت ثابت برای معرفی این کالاها در نظر گرفت. به نوعی در برخی از مناطق ایران قیمت شمش فولادی ایران ارزانتر از دیگر مکان ‌ها اعلام می ‌شود زیرا تولید و توزیع اقلام در مناطق مربوطه بیشتر از دیگر مناطق است. این امر موجب کاهش نرخ این کالاها در این مکان ها می شود.

آخرین قیمت شمش فولاد صادراتی

انواع شمش فولاد ایران

انواع شمش فولاد ایران شمش جزو مهمترین کالاهای تولید شده در زنجیره فولاد است که دارای نمونه های مختلفی است. در زمینه بررسی انواع شمش فولاد ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  شمش CCM
  • شمش فابریک
  • شمش بلوم 

شمش های که به صورت مستقیم از تولید به مصرف می رسند با نام شمش CCM شناخته شده هستند.  شمش های فابریک معمولاً در سرعت های بالاتر تولید می ‌شوند و بعد از گذراندن فرآیند های نورد در سایز های مورد نظر جهت استفاده در نورد های مقاطع برش داده می ‌شوند. نمونه های بلوم در واقع شمش هایی هستند که از کنار اسلب بریده می شوند و یا تمامی اسلب به صورت شمش تولید می گردد.

شمش فولادی در واقع محصول است که کارایی بسیار زیادی به خود اختصاص می ‌دهد. در راستای این موضوع تقاضا برای تهیه این محصول در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش می باشد و این امر باعث شده است که بازار شمش فولاد ایران نیز رونق خوبی به خود اختصاص دهد. خوشبختانه در کشور ایران چندین سال است که این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و روانه بازارهای بین المللی می شود. به نوعی که امروزه در بازار بورس نیز این کالا با نرخ های بالایی از طرف تولید کنندگان ایرانی به فروش می رسد و از نظر اقتصادی برای ایران ارزش بسیار زیادی دارد.

شرکت صادراتی شمش فولاد در ایران

شرکت صادراتی شمش فولاد در ایران شرکت های صادراتی شمش فولاد در ایران از بهترین ایده ها و ترفند ها برای معرفی این محصول در کشور های خارجی استفاده می نمایند زیرا تقاضا برای خرید این کالای ایرانی در بازار های خارجی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است.

برخی از شرکت های تولید کننده و در نهایت صادر کننده شمش فولاد در صدد این هستند تا انواع این ملزومات را با نرخ مطلوب و قابل قبول به خارج صادر نمایند تا از این طریق بتوانند هم فروش محصولات خود را افزایش داده و هم بتوانند ارزآوری خوبی به داخل کشور وارد نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت شرکت های صادراتی انواع شمش فولاد در ایران با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما