آخرین قیمت میلگرد بدون آج

آخرین قیمت میلگرد بدون آج را می توانید خیلی ساده از این مجموعه به دست آورید. البته به این موضوع دقت کنید که انواع میلگرد از نقطه نظر کیفی و ابعاد با هم دیگر فرق می کنند. به این دلیل، ممکن است که در حین خرید با نرخ های گوناگونی روبرو شوید. از طرف دیگر، قیمت ها بر اساس برند یا شرکت تولید کننده میلگرد هم تعیین می گردد. اما اگر این محصولات را عمده بخرید، می توانید هزینه کمتری بپردازید.

آخرین قیمت میلگرد بدون آج

موارد استفاده از میلگرد بدون آج در ساختمان

موارد استفاده از میلگرد بدون آج در ساختمان با موارد استفاده از میلگرد بدون آج در ساختمان سازی آشنایی دارید. گفتنی است، این محصول نوع آرماتور فولادی به شمار می رود. جهت جبران نمودن مقاومت کششی بتن اغلب در بخش های پایین آن کار می شود. باید گفت که به چنین محصولاتی بدون آج هم گفته می شود و دوام بسیار خوبی دارد.

همچنین باید عنوان نمود که به دلیل تحمل بالا به آسانی بار مکانیکی را بدوش می ‌کشد و این را هم باید ذکر نمود که در برابر خوردگی مقاومت خیلی زیادی داشته و این موضوع سبب می شود تا عمر میلگرد طولانی گردد. از یاد نبرید که سطح این کالاها کاملاً صاف و بدون درز می باشد.

به هر صورت، آنها شاخص مهمی در تشخیص واحد اندازه گیری دارا هستند که در اصطلاح به آن قطر اسمی گفته می شود. این قطر در عرض محصول قرار داشته و به نوعی با این آنالیز است که میلگرد را سایز بندی می نمایند. باید گفت که بیشتر این مدل از آهن آلات کاربردی دارای برگه شناسنامه نیز می باشند.

یک نکته دیگر این است که میلگردهای ساده به صورت شاخه در سایزهای 8 تا 40 ساخته می شود و نوع کلاف در این ابعاد تولید می گردد:

  • 5.5 اینچ
  • 6.5 اینچ
  • 10 اینچ
  • 12 اینچ

تولید انواع میلگرد بدون آج

تولید انواع میلگرد بدون آج شرکت تولید انواع میلگرد بدون آج در گام نخست شمش های مناسب را تهیه می کند. آنها را با به کارگیری از جک های معروف به هیدرولیکی به کوره هایی که دمایی بالاتر از 1000 درجه سانتیگراد دارد، وارد می نماید. همچنین به یاری جریانات گرد‌ آبی که تشکیل می شود نورد صورت می گیرد.

پس از رد شدن از رول ها مرحله رافینگ‌ انجام می شود که در اینجا از قطر محصول کاسته و به طول آن افزوده می گردد. دست آخر هم میلگردهای تولید شده به طول های متفاوت به ویژه 6 متر برش می خورند. کارخانه محصولات را زیر نام های A1, A2 و A3 که بر اساس استاندارد روسی است آماده فروش می کند.

در کل، چنین محصولاتی امروزه نقش زیادی در مستحکم سازی سازه های مختلف دارد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما