بازرگانی فروش آهن اسفنجی خام

این روزها بازرگانی فروش آهن اسفنجی خام این محصول را علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی آن را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کند که به دلیل کاربرد فراوان و کارایی مطلوب در آنجا نیز بسیار پرفروش است و دارای متقاضیان زیادی می باشد. آهن اسفنجی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از کارخانه های تولید کننده فولاد از خریداران عمده این محصول به شمار می آیند.

بازرگانی فروش آهن اسفنجی خام

از خصوصیات آهن اسفنجی خام چه می دانید؟

از خصوصیات آهن اسفنجی خام چه می دانید؟ آهن اسفنجی دارای ظاهری کروی شکل و متخلخل می باشد و دارای عیار آهن بالایی است همچنین از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید. تولید این محصول به روش های مختلف نظیر استفاده از زغال سنگ و میدرکس و زغال حرارتی می باشد و آهن اسفنجی جایگزین مناسبی به جای قراضه های آهن و ضایعات می باشد و مواد اولیه برای ذوب در کارخانه های فولاد سازی را فراهم می کند.

یکی از کاربرد های مهم آن در کوره های القایی می باشد و در ساخت ابزارهای آهنی استفاده زیادی دارد همچنین در افزایش‌ کیفیت انواع محصولات چدنی و فولادی بسیار مؤثر است. آهن اسفنجی دارای میزان خلوص آهن بالایی می باشد و دارای گوگرد و فسفر کمی است و حمل و نقل آن نیز به آسانی انجام می شود. امروزه با توجه به مزایای فراوان توانسته است فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد.

این روزها کارخانه های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع آهن اسفنجی به روش های مختلف مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن مطابق با استاندارد های مربوطه تولید می کنند.

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی خام عیار بالا

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی خام عیار بالا خرید بدون واسطه آهن اسفنجی خام عیار بالا از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و همان طور که می‌دانید در خرید مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند. یکی از معتبرترین مراکز خرید آهن اسفنجی عیار بالا با بهترین قیمت و کیفیت عالی همین شرکت می باشد.

با تماس با کارشناسان واحد فروش می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول به دست آورید و آنها راهنمایی لازم را برای خرید بهتر و مناسب تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید‌ و با ارسال محصول به آدرس خریدار صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد و خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان طرفداران زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما