بازرگانی فروش آهن اسفنجی چابهار در شهر اهواز

آهن اسفنجی چابهار در شهر اهواز توسط واحد بازرگانی به فروش می رسد. آهن اسفنجی نوعی آهن بدون اکسیژن است که طی واکنش احیای بی واسطه تولید می شود. به این نوع آهن، گندله متخلخل نیز گفته می شود. 

بازرگانی فروش آهن اسفنجی چابهار در شهر اهواز

شاخصه های بارز آهن اسفنجی چابهار درجه یک

شاخصه های بارز آهن اسفنجی چابهار درجه یک آهن یکی از پر کاربرد ترین فلزات است که بخش عمده ای از آن در صنعت ساختمان و صنایعی نظیر فولاد سازی به کار برده می شود. آهن در کارخانجات فولاد سازی با عیار های مختلفی تولید می شود که آهن اسفنجی درجه یک نوعی آهن متخلخل با عیار 67% است.

این نوع آهن در صنعت تولید فولاد به سه شکل مورد استفاده قرار می گیرد. این اشکال عبارتند از:

  • اسلب یا تختال
  • بیلت یا شمش آهن
  • میلگرد

یکی از شاخصه های بارز این گونه آهن آن است که در نتیجه احیای بدون واسطه و مستقیم آهن تولید می شود. اصطلاح گندله نامی است که به آهن اسفنجی داده می شود و منظور از آن گلوله هایی است که از نرمه و خرده سنگ آهن به دست می آیند. 

گندله یا آهن اسفنجی حالت قطعات کروی دارد که به دلیل عیار بالا کاربرد بسیاری پیدا کرده است. ظاهر متخلخل این نوع آهن دلیل نامگذاری آن به آهن اسفنجی می باشد. 

یکی از موارد استفاده از آهن اسفنجی چابهار ساخت فولاد می باشد که حدود 5% از این فلز از آهن اسفنجی به دست می آید. آهن اسفنجی امروزه به یکی از منابع کارآمد و مفید جهت تامین انرژی در صنایعی مانند صنعت فولاد مبدل شده است.

اولین عملیات تولید آهن اسفنجی در ایران به سال 1389 باز می گردد. این کارخانه در استان یزد تاسیس ده و به دنبال آن واحد های تولیدی بسیاری در کشور و در مناطق مختلف آن با هدف استفاده از آهن اسفنجی تاسیس و راه اندازی شدند.

تضمین قیمت آهن اسفنجی چابهار

تضمین قیمت آهن اسفنجی چابهار منظور از قیمت تضمینی چیست؟ قیمت تضمینی به نرخی گفته می شود که عموما توسط یک مرکز یا سازمان دولتی یا غیر دولتی برای یک کالا تعیین می شود تا از ایجاد ضرر های احتمالی و ارزان شدن بیش از حد آن کالا خودداری شود. 

تضمین قیمت آهن اسفنجی چابهار نیز با این هدف به معامله و خرید و فروش این آهن می پردازد. این گونه قیمت گذاری سبب خواهد شد تا تولید کنندگان با اطمینان خاطر تولید خود را داشته باشند. 

آهن اسفنجی بر حسب واحد کیلوگرم و بر اساس تقاضای موجود تولید شده و با تضمین قیمت به فروش می رسد. 

این نوع آهن از آهن شاخه ای که دارای استاندارد سبک یا سنگین است از جهاتی مانند شکل و خصوصیات فیزیکی متفاوت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما