بازرگانی فروش سنگ آهن اسفنجی شرق

از شرکت بازرگانی فروش سنگ آهن اسفنجی شرق، می توانید این محصولات را با عیار بالا به دست آورید. از طرف دیگر، قیمت سنگ آهن نیز از این طریق ارزان اعلام می شود. گفتنی است، سنگ آهن شرق ویژگی های مختلفی دارد و به همین علت، مشتریان آن اغلب کارخانه های بزرگ ذوب آهن می باشند. اما درباره بهترین نوع این محصولات و همینطور چگونگی خرید، در ادامه بحث خواهیم نمود.

بازرگانی فروش سنگ آهن اسفنجی شرق

شاخصه های بارز سنگ آهن اسفنجی

شاخصه های بارز سنگ آهن اسفنجی از جمله شاخصه‌ های بارز سنگ آهن اسفنجی عیار آن است. این محصول را که به شیوه اکسایش مستقیم سنگ آهن به شکل گلوله، خاکروبه و کلوخه ها به دست می آورند، مورد توجه بسیاری از تولیدی ها بزرگ قرار گرفته است. آن را شرکت های معتبر با عیار بین 84 تا 96 درصد آماده عرضه می کنند.

طبعاً هر چه این آهن درجه خلوص بالاتری داشته باشد، به همان میزان کار با آن راحت تر بوده و نیازی به جداسازی عناصر ناخالص در آن وجود ندارد. عیار بالای آهن اسفنجی سبب می شود تا منبع مناسبی جهت تولید فولاد و آهن باشد. این محصول که از بازیافت کانی های آهن فرآوری می شود، به دمای ذوب اصلی نمی رسد.

همچنین شرکت های گوناگون با روش های متفاوتی تولید این نوع از سنگ آهن را انجام می دهند که می شود به اینگونه از آنها نام برد:

  • با بهره بردن از گاز طبیعی
  • با به کارگیری از زغال حرارتی
  • به روش میدرکس یا احیای مستقیم که در ایران بیشتر از این شیوه استفاده می کنند.

از این ماده به عنوان جایگزین مناسبی برای قراضه های آهن یاد می کنند. به همین علت جایگاه خاصی در صنایع فولادسازی پیدا کرده است. از جمله کاربرد‌های اصلی این آهن، استفاده در کوره های القایی است. در این کوره ها می شود نزدیک به 50% به جای ضایعات از آهن اسفنجی استفاده کرد.

تضمین قیمت سنگ آهن شرق

تضمین قیمت سنگ آهن شرق این مرجع با تضمین قیمت سنگ آهن شرق را عرضه می کند. یعنی شما می توانید با نرخ های مناسبی بهترین محصول را به دست آورید. قابل ذکر است که سنگ آهن اسفنجی پرعیار از اینجا ارائه می شود و کارخانه جات آهن و فولاد سازی می توانند با خیالی راحت خریدی با کیفیت و تضمین شده داشته باشند.

تهیه کالا نیز به این روش، بسیار سهل است. شما به عنوان کسی که قصد خرید کلی را دارد، می توانید با برقراری تماس تلفنی و یا استفاده از شبکه های اجتماعی، سوالات خود را با کارشناسان مجموعه مطرح کنید. آنها قیمت ها را در اختیارتان گذاشته و سپس اگر مایل باشید، می توانید درخواست خرید را هم به ثبت رسانید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما