بهترین مدل میلگرد سیتکا عرضه شده در کشور

یکی از مصالح ساختمانی متداول و رایج که با آن بنای اولیه ساختمان ها را ایجاد می کنند؛ میلگرد است. میلگرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و در داخل بتن به منظور آرماتور بندی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اما میلگرد دارای مدل های مختلفی است که از این میان می توان به میلگرد سیتکا اشاره کرد که با بهترین مدل ها در کشور عرضه شده است.

بهترین مدل میلگرد سیتکا عرضه شده در کشور

نشانه های باکیفیت بودن میلگرد سیتکا

نشانه های باکیفیت بودن میلگرد سیتکا بتن هایی که در سازه های مختلف به کار برده می شوند؛ نسبت به نیروهای چرخشی و کششی ای که به آنها وارد می شود؛ چندان مقاوم نبوده و لذا برای افزایش مقاومت، از میلگرد داخل بتن استفاده کرده و آن را تقویت می سازند.
میلگرد از ترک برداشتن و شکسته شدن بتن در زمانی که حوادث طبیعی مانند زلزله آن را تهدید می کند؛ پیشگیری کرده و در این هنگام، بیشترین فایده را از خود بروز خواهد داد.

اما همانطور که در بخش اول گفته شد؛ میلگرد مدل های مختلفی را شامل شده که از این میان می توان میلگرد سیتکا را نام برد؛ این مدل به عنوان بهترین نوع میلگرد برای بتن محسوب شده و به میلگرد راستا نیز شناخته شده است.

موضوعی که می خواهیم به آن بپردازیم؛ این است که نشانه های میلگرد سیتکا باکیفیت چیست که در گزینه های زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • میلگردها از سایز و قطرهای مختلفی برخوردار بوده که از 6 تا 32 میلیمتر را شامل می گردند؛ معمولاً هر چقدر قطر میلگرد سیتکا بیشتر باشد؛ در نتیجه کیفیت و مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • میلگردی که از علامت استاندارد مخصوص یعنی AII یا AIII برخوردار باشد؛ دارای کیفیت بیشتری است.

تهیه عمده میلگرد سیتکا در شهر مشهد

تهیه عمده میلگرد سیتکا در شهر مشهد میلگرد سیتکا منجر به پیدایش دو نتیجه مهم در بتن خواهد شد که یکی افزایش مقاومت فشاری آن بوده و دیگری افزایش مقاومت کششی بتن می باشد.
این مدل از میلگرد با به همراه داشتن دو شاخصه فوق است که توانسته در کانون توجه و استفاده فراوان قرار بگیرد.

در هر حال اهمیت زیاد این نوع میلگرد و همینطور اثبات مزیت ها و ویژگی های خوب آن باعث شده تا در سال های اخیر تبدیل به یکی از مدل های پرفروش میلگرد در بازار شده و حتی متقاضیانی را هم از خارج از کشور پیدا کند.
حال اگر شما نیز تصمیم به تهیه میلگرد سیتکا به صورت عمده دارید؛ می توانید درخواست های خرید خود را از طریق این مجموعه که در شهر مشهد هم فعال می باشد؛ به ثبت رسانده تا در نهایت بتوانید از چنین محصولاتی برخوردار گردید:

  1. انواع میلگرد سیتکا در قطر و اندازه های متنوع
  2. انواع میلگرد سیتکا درجه یک ایرانی
  3. میلگرد سیتکا کیلویی و شاخه ای

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما