بیلت فولاد با قیمتی منحصر به فرد

بیلت فولاد مکعبی است که شباهت بسیار زیادی به شمش دارد و برای تهیه میلگرد از آن استفاده می کنند. شرکت های ایرانی این محصول را به تعداد انبوه تولید کرده و با قیمتی منحصر به فرد در بازار عرضه می نمایند. قیمت بیلت فولاد نیز با توجه به میزان فولاد استفاده شده در تهیه آن مشخص می شود. 

بیلت فولاد با قیمتی منحصر به فرد

باکیفیت ترین انواع بیلت فولاد

باکیفیت ترین انواع بیلت فولاد خریداران انواع بیلت فولاد افرادی هستند که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند، این افراد در حین خرید بیلت فولادی توجه بسیار زیادی می کنند تا بتوانند با کیفیت ترین نوع این محصول را خریداری کنند. برای خرید بیلت فولاد درجه یک می بایست به نکات زیادی توجه داشت، در ادامه چند مورد از این نکات را نام برده ایم با ما همراه باشید.

ضد زنگ بودن

بیلت های فولادی معمولا خاصیت ضد زنگ دارند و هیچ گاه زنگ نمی زنند، اگر بیلت فولادی زنگ بزند و بپوسد می توان گفت که با کیفیت نیست و در تهیه آن از فولاد خالص استفاده نشده است.

استحکام

همانطور که می دانید فولاد استحکام زیادی دارد و بسیار مقاوم است به خاطر همین بیلت های تولید شده از فولاد نیز بسیار مقاوم هستند. میلگرد ساخته شده از بیلت های فولادی می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و از آن ها برای ساخت برج نیز استفاده می شود، چنانچه میلگرد ها در حین ساختمان سازی خم شوند  می توان گفت که آهنی هستند و کیفیت فولاد را ندارند.

عدم احتیاج به رنگ

معمولا تمام فلزهایی که در ساختمان سازی استفاده می شوند، نیازمند رنگ کردن هستند اما بیلت های فولادی هیچ نیازی به رنگ کردن ندارند و بدون رنگ کردن نیز هیچ گاه زنگ نمی زنند. رنگ کردن فلز به خاطر این است که فلز مقاوم تر شود و نپوسد اما بیلت های فولادی بدون رنگ کردن هم کاملا مقاوم هستند و خاصیت ضد پوسیدگی دارند.

عوامل موثر بر قیمت بیلت فولاد

عوامل موثر بر قیمت بیلت فولاد عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر تعیین قیمت بیلت های فولادی موثر باشند. یکی از این عوامل نوسانات بازار می باشد، امروزه قیمت بیلت های فولادی در بازار ثابت نیست و مداوم به روز می شود. هر چقدر که قیمت مواد اولیه بیلت ها بالاتر برود قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد رفت.

اما دلیل مهمی که قیمت بیلت های فولادی را تعیین می کند خالص بودن آن ها است. اگر در تهیه بیلت های فولادی از فولاد استفاده شده باشد مسلما قیمت آن ها بالاتر خواهد بود اما اگر در تهیه بیلت ها از فلز های دیگر نیز استفاده شده باشد قیمت آن ها کاهش خواهد یافت. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما