توزیع عمده سوفاله آهن

شاید بارها نام سوفاله آهن را شنیده باشید اما اطلاعی در مورد آن نداشته باشید. سوفاله ها همان ضایعاتی از آهن های قراضه و غیر قابل استفاده هستند که نقش مهمی در تأمین مواد محصولات فولادی و آهنی دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سوفاله ها پس از بازیافت، مجدد به چرخه تولید برگشته و از آنها سازه های مختلفی تولید می شود. با توزیع عمده انواع سوفاله و ضایعات، تولید کنندگان این امکان را دارند که این نوع محصولات را با تناژهای مختلفی تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

توزیع عمده سوفاله آهن

معرفی انواع سوفاله آهن

معرفی انواع سوفاله آهن اگر بخواهیم یک تعریف کلی تر برای سوفاله داشته باشیم، می توانیم بگوییم که این نوع محصولات از پسماندهای آلیاژهای مختلف و تجهیزات قدیمی بوده که به صورت گسترده در بازار خرید و فروش می شود.

پس از تخریب ساختمان های قدیمی، نخاله هایی از سنگ، آجر، سرامیک، و.. به وجود می آید که بیش از 80% آن می بایست دور ریخته شود و در این میان ارزشمندترین پسماندها همان فلزاتی است که در هنگام ساخت و ساز از آنها استفاده شده است.

پسماندها می توانند از آلیاژهای مختلفی همچون چدن، آلومینیوم، مس و… باشند که هر کدام از آنها با قیمت مشخصی داشته و پس از جمع آوری و دسته بندی، می بایست به کارخانه های ذوب فلزات منتقل شوند.

ضایعات موجود در بازار هر کدام با درجه بندی مشخصی وجود داشته که از جمله آنها می توان با نوع درجه یک، دو، سه، ویژه، سوپر ویژه و.. اشاره کرد.

بطور کلی ضایعات از ورقه ها، ناودانی ها، پروفیل ها، بدنه خودرو و موتورسیکلت، آبگرمکن، شوفاژ، کابینت های فلزی، لوله های آب، حلب و مواردی از این قبیل دسته بندی می شوند که هر کدام از آنها بازه قیمتی خاصی دارد.

مرکز عرضه سوفاله آهن

مرکز عرضه سوفاله آهن مرکز عرضه سوفاله آهن، ضایعاتی با درجه کیفی مختلف ارائه نموده تا تولید کنندگان بتوانند به مدل های مختلف آنها دسترسی داشته باشند. توزیع سوفاله آهن اغلب به صورت عمده صورت می گیرد که محصولات موجود، در ابتدا باید قیمت گذاری شده و بعد از آن در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

سوفاله ها در دو نوع سبک و سنگین بوده که قبل از رسیدن به چرخه تولید مجدد، باید عملیات جداسازی آلیاژها انجام شده باشد. بارگیری این نوع ضایعات توسط ماشین آلات سنگینی انجام می شود و امروزه سوفاله های زیادی در سطح کشور جمع آوری شده و به دست خریداران این محصولات می رسد.

برای خرید عمده انواع سوفاله با درجه های کیفی مختلف، می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید. همکاران ما نیز آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص نحوه خرید این نمونه محصولات هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما