توزیع کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت یکی از محصولاتی است که در اثر فشرده کردن خاک آهن اسفنجی و ترکیب آن با گرد زغال سنگ تولید می شود، در واقع می توان گفت این محصول همان قالب فشرده شده آهن اسفنجی می باشد و این روزها در بسیاری از کارخانجات فولاد سازی دنیا و همچنین کشورمان ایران برای تولید سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط توزیع کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی به بازار ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

توزیع کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی

3 مورد از مزایای بریکت آهن عیار بالا

3 مورد از مزایای بریکت آهن عیار بالا بریکت در واقع همان محصولی است که ما آن را به نام آهن اسفنجی می شناسیم، اما تفاوتی که میان آنها وجود دارد این است که بریکت به صورت روش فشرده سازی تولید شده است و همین امر سبب کاهش حجم آن شده و قابلیت استفاده از آن را بسیار آسان و راحت نموده است.

شایان ذکر است که این محصول دارای انواع و اقسام نمونه های مختلف می باشد که یکی از بهترین نوع آنها بریکت آهن عیار بالا است که ما در این قسمت به 3 مورد از مزایای آن اشاره می کنیم:

  1. اولین مزیت این محصول که توجه بسیاری از صنایع و تولید کنندگان فولاد را به خود اختصاص داده این است که میزان آهنی که درون آن وجود دارد خالص تر از سایر نمونه های آن است؛ در بریکت هایی که عیار پایین دارند بسیاری از ناخالصی ها مشاهده می شود و همین امر سبب کاهش کیفیت سازه هایی می گردد که توسط بریکت عیار پایین ساخته می شوند.
  2. در فرایند تولید بریکت عیار بالا با عدم افت درجه فلزی محصول مواجه هستیم و همین امر سبب ایجاد یکنواختی و هماهنگی فراوانی میان بخش های مختلف بریکت شده و انسجام آن را افزایش داده است.
  3. درجه فلزی بریکت آهن عیار بالا، بیشتر از 96 درصد است و این امر کیفیت و مرغوبیت آن را نشان می دهد.

مراکز فروش بریکت سرد آهن اسفنجی

مراکز فروش بریکت سرد آهن اسفنجی شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این روزها کشورمان ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی در سراسر جهان می باشد و این محصول را پس از تولید توسط مراکز فروش بریکت سرد آهن در بازارهای داخلی و خارجی ارائه داده و در دسترس صنایع فولاد و کارخانجاتی که در این زمینه به فعالیت مشغول می باشند قرار می دهد.

یکی از مهمترین پارامترهایی که موجب شده است این محصول به تولید انبوه رسیده و همواره فروش آن از رونق فراوانی برخوردار باشد این است که فرآیند ذخیره سازی و همچنین حمل و نقل آن از جایی به جای دیگر بسیار آسان است و مشکلاتی که حمل و نقل سایر مواد اولیه برای تولید فولاد به همراه دارد، در مورد بریکت مشاهده نمی شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما