توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی

توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی در وهله اول کارگاه ها و هم چنین کارخانه های تولیدی این اسفنجی می باشند که پس از وارد نمودن سنگ آهن به خط تولید اقدام به تهیه آهن اسفنجی می از آن می کنند در طی این فرایند بارده ها و نرمه آهن هایی به دلیل تولید آهن اسفنجی انجام می شود که از طریق این کارگاه ها در بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی

ویژگی های لجن آهن اسفنجی عیار بالا

ویژگی های لجن آهن اسفنجی عیار بالا در زمانی که سنگ آهن از معادن استخراج می شود برای استفاده و استخراج صنایع مختلف وارد خط تولید می شود، که تولید آهن اسفنجی از جمله فرآورده هایی است که از این سنگ به دست می آید، لذا در زمان تولید این محصول، محصولی جانبی به نام لجن آهن اسفنجی نیز تولید می شود که دارای کاربری بسیار بالایی در صنایع مختلف می باشد لجن آهن اسفنجی در واقع بارده های آهن اسفنجی می باشند.

این تولید شده با توجه درصد موجود بارده های آهن اسفنجی دارای درصد خلوص و عیار های مختلفی می باشد، به عبارتی هرچه این تولید شده دارای درصد ناخالصی کمتری باشد به دنبال آن از عیار بالایی نیز برخوردار می باشد، که لجن آهن اسفنجی عیار بالا دارای ویژگی هایی به شرح ذیل است:

  • لجن آهن عیار بالا دارای ظاهری یک نواخت می باشد و میزان ناخالصی در آن کمتر قابل مشاهده است.
  • به دلیل عیار بالا و هم چنین رسانه بودن این لجن موجب جذب تمامی این براده ها به میدان مغناطیسی و آهن ربا جذب می شود و ته مانده ای باقی نمی ماند.
  • این آهنگ عیار بالا هم چنین دارای وزن و چگالی مشخصی در حجم های مشخص می باشد و این امر نشان از عدم وجود ناخالصی است.
  • این محصول هم چنین در صورتی که درصد خلوص بالایی داشته باشد مدت زمان کمتری را برای پالایش و سرند نمودن نیاز دارد و این امر از هزینه های پالایش و تصفیه می کاهد.

قیمت انواع لجن آهن اسفنجی

قیمت انواع لجن آهن اسفنجی قیمت لجن آهن اسفنجی به درصد خلوص و هم چنین عیار آن بستگی دارد، البته کیفیت نهایی این براده ها از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول جانبی به شمار می آید، البته قیمت این اسفنجی در محصول جانبی آن یعنی لجن آهن بسیار موثر است‌، البته هزینه های تولید و نوع تجهیزات مورد استفاده در خط تولید این کارخانه ها نیز در قیمت انواع لجن آهن اسفنجی تاثیر گذار می باشد.

قیمت این محصول از طریق وب سایت های اینترنتی معتبر فعال در زمینه فروش این کالا قابل استعلام و بررسی است، البته از طریق تماس تلفنی نیز می توان قیمت انواع لجن آهن اسفنجی را بررسی نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما