توزیع کنندگان ورق فولادی ضد زنگ

در متالورژی، ورق فولادی ضد زنگ آلیاژی از فولاد است که اجزای اصلی آن آهن، کروم و نیکل با حداقل درصد کروم 10.5٪ و حداکثر درصد کربن 1.2 است. فولادهای ضد زنگ به دلیل خاصیت غیرفعال شدن می توانند مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی از خود نشان دهند. از این رو شرکت تولیدی ما یکی از توزیع کنندگان ورق فولادی ضد زنگ می باشد و این محصول را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به بازار توزیع می کند.

توزیع کنندگان ورق فولادی ضد زنگ

ورق فولادی سبک چه ویژگی هایی دارد؟

ورق فولادی سبک چه ویژگی هایی دارد؟ بر خلاف فولاد کرب ، ورق فولادی سبک در معرض محیط های مرطوب به طور مساوی خورده نمی شود. فولادهای کربنی محافظت نشده هنگام ترکیب با هوا و رطوبت به راحتی زنگ می زنند. لایه اکسید آهن روی سطح متخلخل و شکننده است. از آنجا که اکسید آهن حجم بیشتری از فولاد هسته را اشغال می کند ، این لایه منبسط می شود و تمایل به لایه برداری دارد و باعث حمله بیشتری به لایه های زیرین فولاد می شود.

در عوض ، فولادهای ضد زنگ دارای کروم کافی برای از کار انداختن آن هستند. خوردگی یکنواخت این خوردگی فقط روی فولادهای ضد زنگ فعال ایجاد می شود. یعنی وقتی هیچ لایه اکسید غیرفعالی روی فولاد وجود ندارد. داده های خوردگی یکنواخت در جداول جمع آوری می شود که واکنش های فولادهای ضد زنگ را در محیط های مختلف اسیدی جمع می کند. از جدول های خوردگی می توان برای انتخاب درجه های مناسب از فولاد ضد زنگ استفاده کرد.

مقاومت مواد در دمای بالا به اندازه مقاومت در دمای اتاق آزمایش نمی شود. مهمترین خصوصیات مکانیکی در دمای بالا مقاومت در برابر خزش و ترکیدگی است. در دماهای معمولی و اتاق ، اگر بخشی تحت تنش تسلیم تحت تنش قرار گیرد ، ممکن است به طور نامحدود بدون تغییر بماند ، اما در دماهای بالا قطعه شروع به کشش بدون وقفه می کند تا زمانی که شکسته شود. سرعت جمع شدن فلز را سرعت خزش آن می نامند.

مقاومت مکانیکی مواد در دمای بالا بر اساس خزش اندازه گیری می شود ، یعنی توانایی ماده در مقاومت در برابر تغییر شکل در طول زمان در دمای بالا. علاوه بر کاربردها در برابر خوردگی رطوبت ، از فولادهای ضد زنگ در محیط های با درجه حرارت بالا که فولادهای کربنی و آلیاژی کم مقاومت در برابر خوردگی یا مقاومت خوبی ندارند نیز استفاده می شود.

برنامه های Demabala معمولاً عوامل زیر را در نظر می گیرند: قدرت خزش بالا مقاومت مناسب در برابر اکسیداسیون و خوردگی به دلیل دمای بالا ریزساختار پایدار مقاومت مناسب در برابر خوردگی فرت فولادهای ضد زنگ برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی با افزایش محتوای کروم بسیار مورد توجه قرار می گیرند. افزودن مولیبدن مقاومت به خوردگی فولادهای ضد زنگ را در برابر کاهش اسیدها و مقاومت در برابر خوردگی در محلول های کلرید بهبود می بخشد.

بنابراین، انواع مختلفی از فولادهای ضد زنگ وجود دارد که حاوی درجات مختلف کروم و مولیبدن هستند تا با توجه به محیطی که آلیاژ باید تحمل کند ، متناسب باشد. مقاومت فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی و خوردگی، نگهداری کم و نیاز به براقیت بالا، آن را به ماده ای ایده آل برای بسیاری از کاربردها که هم به مقاومت بالا و هم مقاومت در برابر خوردگی بالا نیاز دارند، تبدیل کرده است.

پخش انواع ورق فولادی ضد زنگ

پخش انواع ورق فولادی ضد زنگ شرکت ما در زمینه تولید و پخش ورق فولادی ضد زنگ فعالیت می کند و این کالا پرکاربرد را با قیمت کاملا رقابتی و مقرون به صرفه به سراسر کشور توزیع می کند که کیفیت بالایی داشته و به عنوان یکی از محصولات صادراتی توانسته رشد تجارت و فروش خوبی را رقم بزند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول و نحوه صادرات آن می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما