تولید آهن اسفنجی میانه درجه یک در کشور

آهن اسفنجی میانه برای از بین بردن سولفید هیدروژن از حجم گاز های طبیعی در مکانهای دور از کارخانه های فرآوری گاز استفاده می شود، بنابراین تولید آهن اسفنجی با کیفیت و درجه یک در کشور اهمیت بالایی دارد. برای آشکار شدن مفهوم به خواندن متن ادامه دهید.

تولید آهن اسفنجی میانه درجه یک در کشور

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی میانه ممتاز

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی میانه ممتاز آهن اسفنجی ممتاز: ماده جذب کننده شامل تراشه های چوب یا تراش های آغشته به اکسید فروید هیدراته، Fe2O3 و کربنات سدیم برای کنترل pH است. از آن به عنوان یک بستر ثابت در یک کشتی عمودی استوانه ای با گاز سیل استفاده می شود.

مواد مصرفی بطور دوره ای از کشتی جدا می شوند و با اسفنج تازه جایگزین می شوند. مشخصات مکانیکی اصلی کنتاکتور (و سایر بسترهای جامد):

  1. مانورهای بالا و پایین برای بارگیری و تخلیه مواد جاذب.
  2. یک تخت متخلخل به اندازه کافی قوی برای تحمل وزن کامل تختخواب به همراه افت فشار محاسبه شده از فشار گاز، و برای حفظ ذرات ریز سوربنت طراحی شده است.
  3. سنسورهای فشار بر روی خطوط گاز خوراک و خروجی برای نشان دادن احتمالی وصل شدن یا سقوط بستر.
  4. شیرهای گاز نمونه در ورودی و خروجی تختخواب و در چندین نقطه میانی در بستر قرار دارند تا امکان نظارت بر موقعیت جلوی گاز ترش فراهم شود و از دستیابی به موفقیت جلوگیری شود.

دو تخت اسفنجی آهنی اغلب در سری مورد استفاده قرار می گیرند که دارای سیستم دریچه ای و منیفولد می باشند تا واحد سرب از خدمات خارج شود، خالی شود، دوباره شارژ شود و دوباره به عنوان واحد نهایی بدون قطع جریان گاز در خدمت قرار گیرد.

حجم تولید آهن اسفنجی میانه در کشور

حجم تولید آهن اسفنجی میانه در کشور تولید آهن اسفنجی میانه:

از آنجایی که برای عملکرد موثر باید رختخواب مرطوب شود، بسیاری از عروق اسفنجی آهن دارای اسپری آب در بالای تختخواب یا یک خط تزریق مایع در خط گاز ورودی هستند. طراحی زیر و دستورالعملهای عملیاتی در مورد سیستم های اسفنج آهن است، مگر در موارد دیگری که نشان داده شده است.

  1. عملكرد در دمای 65 تا 115 درجه فارنهایت برای به حداقل رساندن رسوب موم روی تراشه ها و دستیابی به حذف سولفید هیدروژن مؤثر توصیه می شود.
  2. در صورت عدم استفاده از احیا با هوا، استفاده از اسفنج حاوی 15 عیار اکسید آهن فعال در هر بوش توصیه می شود. با بازسازی هوا، اسفنج بوشل ترجیح داده می شود. دو عدد اسفنج اضافی نیز موجود است: 6.5 و 20 پیمانه وزن / بوشل. هنگامی که به طور صحیح در کشتی بسته شد، یک بوش اسفنجی حدود یک فوت مس را اشغال می کند.
  3. ارتفاع تخت 10 فوت برای استفاده عمومی توصیه می شود. عمق بیشتر باعث تراکم بستر و افت فشار می شود، مگر اینکه سینی یا تکیه گاه شبکه فراهم شود. حداقل ارتفاع تخت 4 تا 10 فوت را توصیه می کند.
  4. حداکثر سرعت گاز سطحی 10 فوت در دقیقه توصیه می شود. سرعت گاز باید به مقداری محدود شود که نتیجه آن بیش از 15 دانه رسوب گوگرد در دقیقه در هر فوت مربع از سطح مقطع بستر نباشد.
  5. رطوبت باید در وزن 40٪، به اضافه یا منفی 15٪ حفظ شود. مانینگ و تامپسون (1991) رطوبت حداقل 20٪ را توصیه می كنند.
  6. منینگ و تامپسون (1991) اظهار داشتند که برای اطمینان از یک محیط قلیایی، باید حدود یک پوند کربنات سدیم در هر بوش اسفنجی گنجانده شود. در حین کار، pH آب در بستر باید با افزودن کربنات سدیم بین 8 تا 10 حفظ شود.
  7. در صورت عدم استفاده از احیا با هوا، بارگیری طراحی در حدود 0.42 پوند گوگرد / lb اکسید آهن توصیه می شود. در مورد اسفنج 15 پوند / بوشل، این معادل بارگیری حدود 6.2 پوند گوگرد / مس اسفنج است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما