تولید کننده اسلب فولادی ایرانی

کارخانه و تولیدی ما بزرگ‌ترین تولیدکننده اسلب فولادی ایرانی می باشد شما برای خرید اسلب فولادی عیار بالا می توانید به فروشگاه ما مراجعه بفرمایید تجربه و مهارت بسیار بالا در تولید اسلب فولادی ایرانی باعث شده است که اسلب و فولادی را بتوانیم با عیارهای بسیار بالا و کیفیت بسیار مطلوب برای مشتریان خود تولید کنیم. تمام این عوامل باعث شده است تمام معیارها و استانداردهای بین‌المللی و جهانی را برای تولید اسلب فولادی به دست بیاوریم و بتوانیم با کیفیت ترین محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم تجربه بالا در زمینه توزیع اسلب فولادی باعث شده است که ما بتوانیم بزرگترین توزیع کننده این محصول در ایران باشیم.

تولید کننده اسلب فولادی ایرانی

ناگفته ها در مورد اسلب فولادی عیار بالا

ناگفته ها در مورد اسلب فولادی عیار بالا اسلب فولادی همانند کنسانتره آهن اسفنجی یک محصول میانی می باشد همانطور که در سایر مقالات سایت کرده‌ایم محصولات میانی می‌تواند یک محصول می باشد که به عنوان یک ماده خام برای تولید محصولات نهایی استفاده بشود. ابتدا همانطور که ذکر کردیم باید سنگهای معدنی را به کارخانه های ذوب آهن منتقل کنند. پس از انتقال و شستشو سنگهای معدنی در کوره های ذوب قرار می‌گیرد بر اساس اینکه در چه نوع کوره ای سنگ ها قرار می گیرند محصولات مختلفی تولید می شود.

برای اینکه بتوانیم اسلب فولادی داشته باشیم باید در کوره های القایی الکتریکی به عنوان مثال مقدار زیادی کربن را همراه با آهن مذاب داشته باشیم در این مرحله فولاد خالص همراه با اسلب فولادی تولید می‌شود. اسلب فولادی در واقع اطراف و حاشیه محصول اصلی را می گیرد اسلب با داشتن قیمت مناسب تر نسبت به فولاد دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد این نوع محصول کاربردهای بسیار گسترده‌ای را دارند. اسلب های فولادی دارای عیار بالاتر و قیمت بیشتر نسبت به این نوع محصول می باشد که شما می توانید با خرید این محصول و صرف هزینه کمتر یک محصول با کیفیت را برای استفاده در موارد مختلف در اختیار داشته باشید محصولات میان رده به طور کلی یک چنین کاربردی را دارند این کاربرد باعث گسترش مصرف فلزات میان‌ رده‌ ای می‌شود.

توزیع کننده اسلب فولادی ایرانی

توزیع کننده اسلب فولادی ایرانی همانطور که در ابتدا اشاره کردیم فروشگاه ما تجربه بسیار زیادی در زمینه توزیع و فروش اسلب فولادی ایرانی دارد شما میتوانید برای خرید این محصول تنها با یک کلیک به فروشگاه ما مراجعه بفرمایید در فروشگاه ما اسلب فولادی ایرانی همراه با کیفیت بسیار بالا ارائه شده است. شما می توانید بر اساس میل و خواست خود محصول مورد نظر خود را در فروشگاه ما مراجعه بفرمایید توزیع این محصول در سراسر ایران به صورت عمده باعث شده است که طرح های تخفیفی و فروش استثنایی برای مشتریان خود داشته باشیم تا با تخفیف بسیار زیاد این محصولات را خریداری بفرمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما