تولید کننده میلگرد بدون آج میانه

میلگرد میانه یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین میلگردها می باشد که مهندسان و کارشناس های قدیمی با این میلگرد اشنایی کامل دارند امروزه با توجه به ساخت انواع ساختمان های بتنی استفاده از میلگرد بسیار بالا می باشد. کارخانه میلگرد میانه نیز با توجه به این امر و تولید میلگردهای با کیفیت بالا و الیاژ بالا در امر ساخت و ساز و ابادانی کشور سهیم می باشد.

تولید کننده میلگرد بدون آج میانه

همه چیز درباره میلگرد بدون آج

همه چیز درباره میلگرد بدون آج میلگرد بدون آج در سازهای بتنی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.بخصوص در موارد دور پیچ در ساختمان های بتن ارمه این میلگرد بسیار عالی و کار امد می باشد.به همین خاطر کارخانه میلگرد میانه از میلگرد بدون اج در سایز های مختلف تولید می نماید.تا با استفاده ار این محصول با کیفیت عمر ساختمان های بتنی بیشتر و همچنین سازه محکم و مقاوم تری در کشور داشته باشیم.

کارخانه تولید میلگرد میانه علاوه بر اینکه محصولات را در کشور عرضه می نماید جز صادر کنندگان میلگرد بدون اج نیز می باشد. که این محصول مقاوم و با کیفیت ایرانی  جز بهترین برند های شناخته شده می باشد.

میلگرد بدون اج مناسب برای نگهداری دیوارها و دور پیچ کردن ستون ها می باشد این نوع میلگرد به راحتی می تواند خم شود به همین دلیل کار ساخت و ساز را اسانتر می نماید و در قسمت هایی که نیاز به خم کردن یا شکل دهی میلگرد باشد. از این نوع میلگرد استفاده می شود.

از میلگرد میانه در سد سازی و پل سازی بسیار استفاده می شود. در کشور امروزه صنعت پل سازی و سد سازی بسیار گسترده می باشد که با توجه به حجم بالای کاری نیاز به میلگرد هم بالا می باشد.

میلگرد میانه در بخش صنعت هم بسیار کاربرد دارد.در انواع ساخت دستگاها و در کارخانجات تولیدی از میلگرد میانه استفاده می شود که کمک به صنعت کشور نیز می باشد.

کشور عزیزمان در تولید فولاد در بالاترین سطوح جهانی از نظر تولید و همچنین کیفیت قرار دارد. که علاوه بر تامین نیاز کشور صادرات گسترده را انجام میدهد از جمله کشورهای همسایه از صنعت فولاد ایران استقبال می نمایند. و این امر موجب اشتغال زایی و همچنین ارز اوری را در بر داشته است.

پخش میلگرد میانه به صورت مستقیم

پخش میلگرد میانه به صورت مستقیم پخش میلگرد میانه در همه شهرهای بزرگ بخصوص شهرهای غربی کشور انجام می گیرد. که در سطح کشور نمایندگان پخش گسترده ای وجود دارد. که مستقیما از کارخانه به دست مصرف کننده میرسانند. این امر باعث می شود تا دست افراد سود جو از چرخه تولید تا مصرف قطع شود.

خریداران محترم می توانند میلگرد میانه را به قیمت کارخانه در سراسر ایران در مجل مصرف در اختیار داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما