تولید کنندگانبیلت فولاد در داخل کشور

بیلت فولاد یا همان گان بیلت فولاد از جمله محصولاتی است که در داخل کشور تولید می شود. بیلت فولادی نوعی شمش می باشد که از جنس فولاد تهیه شده و از آن در تولید میلگرد استفاده می شود. بیلت فولادی قیمت نسبتا بالایی دارد و کیفیت آن نیز بسیار بالا می باشد.

تولید کنندگانبیلت فولاد در داخل کشور

بیلت فولاد درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

بیلت فولاد درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ بیلت فولاد درجه یک دارای مشخصاتی می باشد که نشان‌دهنده با کیفیت بودن آن می باشند. اگر دوست دارید بدانید بیلت فولادی با کیفیت چه مشخصاتی دارد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. بیلت فولاد همانطور که از نامش مشخص است از فولاد تهیه می شود، فولاد فلز محکمی می باشد که چندین برابر آهن مقاوم است.

بیلت های فولادی به شکل شمش ساخته می شوند و برای تهیه انواع میلگرد از آن ها استفاده می شود. در ادامه چندین مشخصه بیلت فولادی درجه یک را نام برده ایم.

قیمت

قیمت بیلت های فولادی نسبت به دیگر فلزات بالاتر است و این به دلیل کمبود فولاد می باشد. اگر بیلت فولادی مورد نظرتان بیش از حد قیمت پایینی داشت بهتر است از خرید آن اجتناب نمایید زیرا این احتمال وجود دارد که در تهیه آن به جای فولاد از فلزات دیگر استفاده شده باشد.

ضد زنگ بودن

بیلت های فولادی خواصیت ضد زنگ دارند و در تماس با آب هیچ گاه زنگ نمی زنند، بیلت هایی که زنگ می زنند درجه یک نیستند و از جنس فولاد تهیه نشده اند پس به این نکته نیز در حین خرید توجه کنید.

استحکام 

بیلت فولادی باید بسیار محکم باشد، این نوع بیلت باید بتواند وزن خانه را به راحتی تحمل کند و خم نشود. به این نکته باید توجه زیادی داشته باشید زیرا اگر بیلت مورد نظرتان خم شود ممکن است خطراتی به همراه داشته باشید.

مقاوم بودن

بیلت فولادی باید بسیار مقاوم باشد، ممکن است در حین ساخت خانه باران یا برف ببارد، بیلت باید در برابر آن ها مقاوم باشد و نپوسد.

راهنمای انتخاب و خرید بیلت فولاد

راهنمای انتخاب و خرید بیلت فولاد برای خرید بیلت فولاد و انتخاب یک بیلت درجه یک شما نیاز به یک راهنما خواهید داشت. شما می بایست با توجه به مشخصاتی که در بالا نام بردیم بیلت مورد نظرتان را خریداری نمایید. شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر ایران به تولید بیلت های فولادی پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند بیلت فولادی را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مردم برسانند. هدف این شرکت ها از این هنه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما