تولید کنندگان آهن اسفنجی زرند در داخل کشور

آهن اسفنجی زرند، حاصل احیای مستقیم و بدون واسطه سنگ آهن طبیعی می باشد؛ تولید کنندگان این محصول، بدون عملیات ذوب آهن، فرآیند خارج سازی اکسیژن از گندله را انجام می دهند. زرند از جمله قطب های احیای مستقیم سنگ آهن به شمار می رود. شایان ذکر است که روش های مختلفی برای تولید آهن اسفنجی در داخل کشور وجود دارد.

تولید کنندگان آهن اسفنجی زرند در داخل کشور

آهن اسفنجی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

آهن اسفنجی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟آهن اسفنجی از لحاظ شکل ظاهری به صورت گلوله های کروی شکل متخلخل (شبیه به اسفنج) می باشد.
مهم ترین ویژگی این محصول، عیار بالای آهن موجود در آن است؛ به همین علت در بسیاری از موارد می تواند؛ جایگزین ضایعات آهن شود؛ علی الخصوص که قیمت ضایعات رو به افزایش می باشد؛ از طرفی آهن اسفنجی، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

نکته قابل ذکر، این است که آهن اسفنجی (که به آهن احیای مستقیم نیز مشهور است) به نوبه خود اقسام گوناگونی داشته و با درصدهای مختلف آهن موجود است؛ به طور معمول عیار آهن اسفنجی چیزی بین 84 تا 95 درصد می باشد؛ طبیعتاً آهن اسفنجی درجه یک، عیار بالایی (بالاتر از 90) دارد.

علاوه بر عیار بالا، آهن اسفنجی درجه یک، مشخصات دیگری نیز دارد؛ مثلاً از لحاظ ظاهری، تقریباً یکدست بوده و گرد و غباری کمی را به خود گرفته است؛ همچنین آهن اسفنجی مرغوب و درجه یک نسبت به سایر محصولات مشابه، گوگرد و فسفر کمتری دارد.

ناگفته نماند که بالا بودن عیار آهن اسفنجی، باعث می شود که این محصول، برای تولید آهن و فولاد، بسیار مناسب باشد.

راهنمای انتخاب و خرید آهن اسفنجی زرند

راهنمای انتخاب و خرید آهن اسفنجی زرندآهن اسفنجی زرند از بهترین های حوزه خود بوده و به میزان بالایی توسط صاحبان صنایع مختلف، خریداری می شود.
یک سری راهنمایی های کلی در خصوص انتخاب و خرید آهن اسفنجی زرند وجود دارد؛ مهم ترین نکته ای که همواره باید به آن دقت کرد؛ عیار آهن اسفنجی و درصد خلوص آن است؛ همچنین روش تولید آن نیز به نوبه خود مهم می باشد.

به طور معمول آهن اسفنجی زرند را با استفاده از گاز طبیعی، زغال حرارتی یا به شیوه احیای مستقیم میدرکس، تولید می کنند؛ انتخاب هر یک از این روش ها بر اساس نوع سنگ استخراج شده یا مصارف آهن اسفنجی صورت می گیرد.

بی تردید در هنگام خرید آهن اسفنجی زرند، باید به نوع کاری که قرار است؛ با استفاده از آن انجام شود؛ توجه کرده و انتخاب خود را بر اساس آن انجام داد.
در ادامه به برخی از اهداف خرید آهن اسفنجی یا همان کاربردهای آن اشاره می شود:

  • استفاده در کوره های القایی
  • تولید آهن نرم
  • کارخانه های تولید فولاد و برخی لوازم آهنی
  • تولید اسلحه

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما