تولید کنندگان اسلب فولادی ایرانی

اسلب فولادی ایرانی از مهمترین تولیدات کارخانه های فولاد است که برای ساخت وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین مواد اولیه در بسیاری از صنایع و کارخانجات می باشد. امروزه تولید کنندگان اسلب فولادی ایرانی این وسیله را بر اساس نیاز هایی که وجود دارد و با رعایت استاندارد های لازم تولید می کنند، به همین دلیل اسلب ها بالاترین رده کیفی را دارا می باشند.

تولید کنندگان اسلب فولادی ایرانی

آنچه باید از اسلب فولاد اسفنجی بدانید

آنچه باید از اسلب فولاد اسفنجی بدانید همانطور که می دانید امروزه در اطراف ما بسیاری از وسایل از جنس فولاد ساخته شده اند که این وسایل مراحل مختلفی را از زمانی که به صورت سنگ آهن بوده اند تا زمانی که به شکل مورد نظر در آمده اند، پشت سر گذاشته اند، بسیاری از این وسایل ابتدا به شکل اسلب فولاد بوده اند؛ یعنی این که سنگ آهن ها در فرآوری های اولیه و در کارخانه های مربوطه به شکل تخته های آهنی  با ابعاد بزرگ بوده اند و بعد از آن به شکل های گوناگون تبدیل شده اند.

اسلب های فولادی در حقیقت موادی اولیه هستند که در کارخانه های مختلف تغییراتی مختلف بر روی آنها انجام می پذیرد، وگرنه در حالت فعلی که تخته هایی عظیم هستند، استفاده ها و کاربرد های چندانی ندارند، این اسلب ها دارای وزن زیادی هم می باشند و درجه خلوص آنها تقریبا مناسب می باشد؛ اما در صورت لزوم ممکن است باز هم تغییراتی بر روی آنها انجام پذیرد.

اسلب فولاد اسفنجی دارای ویژگی های ذاتی منحصر به فردی می باشد که با نام تختال هم شناخته می شود که معمولا ضخامتی در حدود 200 تا 250 میلی متر و عرض حدودا 650 میلی متر و طول 2000 میلی متر برای آن در نظر گرفته می شود و اندازه های گفته شده به عنوان مرسومترین ابعاد شناخته می شوند.

فروشندگان معتبر اسلب فولادی ایرانی

فروشندگان معتبر اسلب فولادی ایرانی امروزه در کشور ما انواع اسلب فولادی ایرانی تولید می شود که بالاترین رده کیفی را دارا هستند و هم در کشور و هم در خارج از آن به بهترین شکل ممکن از آنها استقبال می شود و در کارخانه های فولاد سازی به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشندگان برای فروش اسلب فولادی ایرانی از طرق مختلفی استفاده می کنند و به این ترتیب امکان سفارش آنها را در هر تعدادی برای خریداران به آسانترین شکل ممکن فراهم کرده اند؛ از این رو خریدار در هر مکانی که اراده کند می تواند این اسلب ها را در تعداد مورد نیاز به ثبت برساند و در کوتاهترین فاصله زمانی از عرضه کنندگان تحویل بگیرد و برای این کار هم مناسبترین قیمت ها را بپردازد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما