تولید کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی صادراتی

بریکت سرد آهن اسفنجی در صنعت فولاد و آهن بسیار پرکاربرد و پرمصرف هستند به شکلی که می توان بریکت سازی زغال سنگ، بریکت سازی آهن اسنفجی، بریکت سازی کک و غیره را نام برد.

این کالا در ایران دارای تولید کننده های بسیاری می باشد که آن را با بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت تولید کرده و بعد از تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام‌ به ارسال و صادرات آن به کشورهای دیگر می کنند.

این کالا جزء کالاهای ارزآور برای کشور محسوب می گردد.

تولید کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی صادراتی

کاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی

کاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی در صنعت فولاد سازی مثل هر صنعت دیگری استفاده بهینه و خوب از مواد جانبی جایگاه خاص و ویژه ای داشته و به طور معمول در واحدهای احیای مستقیم مقداری بریکت سرد آهن اسفنجی تولید می شود.

که به خاطر ابعاد کوچک و شارژ مستقیم آنها به کوره های فولاد سازی باعث افزایش راندمان تولید و کاهش و کم کردن تلفات شده به این گونه که از آنها به عنوان راه حل و راهکاری برای استفاده مقرون به صرفه از محصول های جانبی واحد احیای مستقیم از آنها بهره می برند.

به خاطر اینکه حجم تولید این محصول در واحد احیای مستقیم پایین می باشد از این مواد در واحدهای فولاد سازی مجاور بهره می برند.

به گفته دیگر این محصول به خاطر خاصیت های مطلوب و ویژه ای که دارد نسبت به سایر اعضای خانواده آهن اسفنجی به عنوان محصولی تجاری و پر سود در بازارهای جهانی مطرح گردیده است.

فروش بریکت سرد آهن اسفنجی اصفهان

فروش بریکت سرد آهن اسفنجی اصفهان برای خرید و فروش بریکت سرد آهن اسفنجی اصفهان به شکل جزئی و عمده خریداران و مصرف کنندگان می توانند به شکل حضوری و مستقیم از طریق نمایندگی ها و شرکت های توزیع و پخش این محصول در اصفهان رفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم از طریق آنها اقدام به تهیه و خرید کنند.

همین طور خریدارها و استفاده کننده ها می توانند با چند کلیک کردن ساده از طریق سایت های اینترنتی معتبر و مجاز با فروشندگان و شرکت های پخش اصفهانی که از این راه اقدام به فروش کالاها و محصول های خود می کنند ارتباط برقرار کرده و پس از کسب راهنمایی ها و اطلاعات لازم از طریق کارشناسان فروش اقدام به سفارش، تهیه و خرید کالا و محصول مناسب و مورد نیاز خود کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

که این خریدهای مستقیم و مجازی دارای مزیت هایی می باشد از جمله:

چون‌ در این خرید کردن ها واسطه وجود نداشته خریدارها و مصرف کننده ها می توانند با قیمت های پایین تری از سطح‌ بازار کالا و محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما