تولید کنندگان خرسک اهواز در انواع مختلف

تولید کنندگان خرسک اهواز، محصولی را با هدف استفاده از آن در فرایند ذوب فولاد سازی به عنوان آهن ضایعاتی تمیز کاری می کنند. این محصولات در انواع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان استفاده از انواع مختلف خرسک باید به درصد پرت ایزو و مصرف کربن در این محصولات که سبب کاهش درصد آنها در زمان ذوب می شود، توجه کرد.

تولید کنندگان خرسک اهواز در انواع مختلف

روش تولید خرسک اهواز چگونه است؟

روش تولید خرسک اهواز چگونه است؟

خرسک جزو ضایعات آهن قرار می گیرد که تولید آن به صورت ذوب تمیز شده صورت می پذیرد و در مرحله بعد از آن در فرایند فولاد سازی استفاده می شود.

روش تولید خرسک با شیوه‌ های مختلف چکش کاری انجام می گیرد. خرسک ها از نظر کیفیت  و روش تولیدی به سه دسته تقسیم بندی می شود که شامل موارد زیر است:

  • خرسک آهن بال میل شده
  • خرسک آهن چکش خورده
  • خرسک آهن بدون تمیز شده

هر یک از این محصولات از کیفیت و روند تولیدی متفاوتی برخوردار هستند و قیمت فروش مختلفی در بازار به خود می گیرند. بعد از توجه به روش تولید خرسک اهواز مواردی دیگر برای تعیین قیمت این محصول مورد نظر مشتریان قرار می گیرد که شامل میزان خلوص این محصول است .به به عبارت دیگر  می توان گفت میزان خلوص این محصول از روی نوع آهن اولیه آن، از نظر ورقی و یا کلوخی بودن مشخص می گردد که می‌تواند روی قیمت و کیفیت این محصول تاثیر داشته باشد.

خرسک آهن که به صورت ورقه  ای تولید می ‌شود به دلیل مساحت سطح بیشتر امکان تمیز کاری آن بیشتر وجود دارد و در نتیجه افزایش خلوص آن بهتر انجام می پذیرد و به دنبال آن در فرایند ذوب به انرژی کمتری جهت ذوب شدن نیاز دارد. در راستای همین موضوع هر چه میزان و درصد خلوص خرسک های آهن بیشتر باشد، قیمت آن بالا تر است و بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند.

آخرین قیمت خرسک اهواز در بازار داخلی

آخرین قیمت خرسک اهواز در بازار داخلی آخرین قیمت خرسک اهواز در بازار وابسته به کیفیت بار در رقم های مختلف متغیر است. همانطور که قبلا اشاره کردیم قیمت خرسک اهواز در بازار تحت تاثیر چند فاکتور که شامل مواردی همچون نوع فرآیند تمیز کاری و همچنین نوع خرسک آهن از نظر ورقه ای و  یا کلوخه بودن تعیین می شود. به نوعی که  هر چه کیفیت خرسک بیشتر باشد، از درجه خلوص بیشتری برخوردار است و در نهایت قیمت آن هم بیشتر است. از خرسک آهن با هدف شارژ کوره های ذوب برای تولید آهن نو استفاده می شود در راستای این هدف کیفیت و قیمت دو عامل اصلی برای خرید این محصول به حساب می آیند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما