تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن کم عیار

مهم ترین ماده اولیه برای ساخت محصولات فولادی کنسانتره سنگ آهن می باشد. این سنگ در عیارهای مختلف تولید می شود که از بهترین معادن داخلی استخراج شده است.

تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن کم عیار در داخل کشور با استفاده از بهترین مواد به بسته بندی و عرضه آن در بازار خارجی و ایرانی می پردازند. تولید این محصول در تناژ بالا و با توجه به نیاز صنایع صورت می گیرد.

تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن کم عیار

کنسانتره سنگ آهن ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

کنسانتره سنگ آهن ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ از مشخصات کنسانتره سنگ آهن ممتاز می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر حرارت و رطوبت اشاره نمود. این کنسانتره در دما و فشار بسیار بالا تولید شده و به همین علت از استحکام بسیار بالا در برابر ضربات بهره مند است.

این کنسانتره به دو صورت مستقیم و گندله تولید می شود. عیار آن معمولا بالای 50 درصد است و برای ساخت بریکت و شمش های فولادی به کار می رود. این محصول ابعاد مختلفی دارد و از مشخصات آن می توان به رنگ های مختلفی که دارد اشاره نمود. این سنگ در رنگ های نقره ای و قهوه ای وجود دارد.

در تهیه آن از مواد افزودنی گوناگون استفاده شده که خواص شیمیایی و مکانیکی آن را بهبود بخشیده اند. استفاده از چسبنده ها باعث گردیده تا ذرات بین آن از پیوند بسیار قوی برخوردار شوند. قابلیت بازیافت از مهم ترین مزایای آن می باشد.

راهنمای خرید کنسانتره اسفنجی سنگ آهن

راهنمای خرید کنسانتره اسفنجی سنگ آهن برای خرید کنسانتره آهن سنگ اسفنجی می توان به برچسب و نشان تولید کننده آن دقت نمود و از کیفیت آن مطمئن شد. فروش کالا به صورت اینترنتی در بین مشتریان رواج بسیار زیادی دارد و این شرکت به این منظور فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده تا خریداران بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. فروشندگان همه روزه در محل حاضر هستند و به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهند.

تمامی اطلاعات و ویژگی ها درج شده است و می توان در صورت داشتن هر گونه سوال با فروشندگان به مشورت پرداخت. امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور وجود دارد و می توان آدرس و نشانی دقیق محل خود را با کارشناسان فروش در میان گذشت.

کنسانتره اسفنجی آهن از بین مرغوب ترین تولیدات انتخاب شده که دارای برندهای مطرح و محبوب می باشند. کالا در بسته بندی های بسیار متنوع تولید می شود و نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ می دهد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال قیمت های بسیار مناسب را به خود اختصاص می‌دهد.

امکان ثبت سفارشات برای تمام نقاط کشور وجود دارد و سفارش در کمتر از چند روز به محل مورد نظر ارسال می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما