خرید آهن اسفنجی سیرجان مقرون بصرفه

آهن اسفنجی که به صورت مستقیم و بدون ذوب آهن اکسیژن آن حذف می شود و در تولید آهن و فولاد به کار برده می شود، این کارخانه با تولید 2 میلیون تن در سال از بزرگترین کارخانه های آهن اسفنجی به شمار می رود و خرید آهن اسفنجی سیرجان مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

خرید آهن اسفنجی سیرجان مقرون بصرفه

جدید ترین انواع آهن اسفنجی سیرجان

جدید ترین انواع آهن اسفنجی سیرجان استفاده از آهن اسفنجی به عنوان جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن به شمار می رود و روز به روز بر استفاده از آن افزوده می شود، در تولید آهن اسفنجی روش های متنوعی استفاده می شود که استفاده از روش میدرکس در تولید آهن اسفنجی در ایران به دلیل وجود منابع عظیم گازی رواج دارد. 

استفاده از آهن اسفنجی تحول مهمی در تولید آهن و فولاد به شمار می رود، امروزه تولید انواع بریکت در کارخانه آهن اسفنجی سیرجان صورت می پذیرد. بریکت در واقع همان آهن اسفنجی می باشد که در فرایند تولید بر اثر فشار تولید شده است و انواع بریکت های تولید شده در سیرجان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بریکت گرم آهن اسفنجی
  • بریکت نرم آهن اسفنجی 
  • بریکت سرد آهن اسفنجی

جدیدترین انواع آهن اسفنجی سیرجان با استفاده از کوره های القایی پیشرفته و مدرن تولید می شوند، ایران بعد از هند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان آهن اسفنجی به شمار می رود. 

استفاده از آهن اسفنجی به دلیل این که از عیاری بالایی برخوردار است در تولید آهن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت آهن اسفنجی سیرجان یکی از شرکت های تابعه شرکت تخصص وابسته به توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به شمار می رود  و از شرکت های موفق در زمینه تولید جدید ترین انواع آهن اسفنجی سیرجان به شمار می رود. 

معرفی مرکز فروش آهن اسفنجی سیرجان

معرفی مرکز فروش آهن اسفنجی سیرجان دفاتر ستادی کارخانه آهن اسفنجی سیرجان در تهران و کرمان قرار دارد و کارخانه های اصلی این شرکت در بردسیر و سیرجان کرمان قرار گرفته اند. در سال جاری برای اولین بار آهن اسفنجی سیرجان در بورس عرضه شد و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا با صف خرید بالایی روبرو شد که نشان دهند تقاضای فراوان برای این کالا به شمار می رود. 

این کارخانه توانایی تامین نیاز منطقه را به خوبی دارد و محصولات خود را به کشورهای دیگر مانند افغانستان صادر می نماید و در آینده نیز به راحتی و به دلیل دسترسی به بندر عباس می تواند محصولات خود را به کشورهای خلیج فارس نیز صادر نماید. 

مرکز فروش آهن اسفنجی سیرجان با عرضه باکیفیت این نمونه از کالاها با قیمت ارزان و مناسب توانسته است نیاز متقاضیان به این محصول را به خوبی برطرف سازد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما