خرید آهن اسفنجی میانه اعلا با قیمت ارزان

آهن اسفنجی میانه محصولی است که از آن برای ساخت محصولات گوناگون استفاده می شود. خرید این محصول در بازار های داخلی با قیمت بسیار ارزانی انجام می شود که این امر باعث ایجاد صرفه مالی هر چه بیشتر برای مشتریان گرامی خواهد شد. قیمت خرید این کالا در بازار با توجه به فاکتور های گوناگونی تعیین می شود که از اصلی ترین این فاکتور ها می توان به شیوه تولید آن اشاره کرد.

خرید آهن اسفنجی میانه اعلا با قیمت ارزان

تاریخچه و شناخت آهن اسفنجی

تاریخچه و شناخت آهن اسفنجیآهن اسفنجی یک محصول بسیار کاربردی است که از سنگ آهن تهیه می شود. این محصول طی روش گندله سازی اکسیژن آن حذف می شود و به صورت کاملا خالص در می آید. این محصول به شکل گرد و کروی است و رنگ سیاهی دارند. میزان آهن موجود در آن متفاوت می باشد و عیار تقریبی آن را می توان بین 80 تا 90 اعلام کرد.

از آن می توان در صنایع ریخته گری برای ساخت وسایل گوناگون استفاده کرد. این کالا به اشکال متعددی استفاده می شود که این اشکال را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • اسلب
  • شمش
  • میلگرد

ظاهر اسفنجی مانند این نمونه باعث شده تا به آن آهن اسفنجی گفته شود. تاریخچه استفاده از این محصول در صنایع سنگ آهن ایران به سال 1389 بر می گردد. این کالا برای اولین بار در این سال در یکی از کوره های القایی یزد مورد استفاده قرار گرفت. بعد از افزایش راندمان کاری این کوره در یزد بسیاری از کوره های القایی ایران نیز تصمیم به استفاده از این محصول ارزشمند گرفتند.

به مرور زمان مهندسان ایرانی با روش استفاده از آن آشنا شدند و این عامل باعث شده تا مصرف این محصول در صنایع داخلی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. این کالا تحول شگرفی را در صنعت فولاد ایجاد کرده است و نقش مهمی در بالا رفتن سطح تولیدات این صنعت در کشور خواهد داشت.

راهنمای خرید آهن اسفنجی میانه به صورت عمده

راهنمای خرید آهن اسفنجی میانه به صورت عمدهیکی از مهمترین و اصلی ترین راهنمایی هایی که افراد در زمان خرید آهن اسفنجی میانه بهتر است که به آن توجه کنند، عیار این محصول است. عیار این کالا میزان آهن موجود در آن را نشان می دهد که این مسئله برای مصرف کنندگان آن بسیار مهم است.

شناخت آهن اسفنجی به مشتریان کمک می کند تا خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند. سفارش و تهیه این محصول توسط کارگاه های ذوب القایی انجام می شود که این کارگاه ها برای رفع نیاز های خود اقدام به تهیه این محصول کاربردی و کارآمد به صورت عمده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما