خرید آهن قراضه و ضایعات شرید شده

خرید آهن قراضه و ضایعات شرید شده جهت ذوب در کوره به دلیل خردایشی که بر روی آن انجام شده و یکنواختی بیشتر از نظر سایز و ترکیب شیمیایی نسبت به قراضه آلات درشت تر، با استقبال خوبی همراه است.

خرید آهن قراضه و ضایعات آهن همانطور که می دانید جهت استفاده در ذوب در زنجیره فولادسازی انجام می گیرد. در خرید آهن قراضه قطعا با دسته و کیفیت های مختلف آهن قراضه مواجه شده اید. آهن قراضه گالوانیزه، آهن قراضه روغنی، آهن قراضه سوپر ویژه که اغلب شامل سر تیرآهن و نبشی است، آهن قراضه چدنی و …. یکی از دسته های آهن قراضه که توسط فروشندگان آهن قراضه در معرض فروش قرار می گیرد، آهن قراضه شرید شده است. خردایش و برش آهن قراضه توسط شریدر با هدف ریز نمودن آهن قراضه که به یکنواخت شدن ذوب و افزایش راندمان کمک می کند، انجام می گیرد.

فروش آهن قراضه شرید شده فروش اهن قراضه شرید شده که تصویر آن را در عکس های قرار داده شده می وانید مشاهده کنید در تناژ نامحدود به کارخانه های فولادسازی توسط شرکت اهن و فولاد سیمرغ انجام می گیرد. خوشبختانه محموله شسته شده و کاملا تمیز و بدون زنگ زدگی است. محل حمل محموله اصفهان است. قابل ذکر است هزینه حمل و نقل از اصفهان به هر شهر دیگری به عهده خریدار خواهد بود. ثبت سفارش برای تناژ بالای پنج هزار تن شامل تخفیف ویژه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آهن قراضه و ضایعات شرید شده می توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.

آهن قراضه در تجارت برای خود به نوعی درآمد است و بازارهای گوناگونی را در دست خود گرفته و تسخیر کرده است و در بین فلزات جایگاه و درجه بسیار مهمی را دارا می باشد.

استفاده از آهن در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز و ماشین آلات و انواع دستگاه ها و مانند آن ها با قیمت مناسب تر و مقاومت بیشتر نسبت به فلزات استفاده می شود.

خرید آهن قراضه و ضایعات شرید شده

منظور از آهن قراضه چیست؟

منظور از آهن قراضه چیست؟ این که منظور ما از آهن قراضه چیست را در اینجا برای شما به صورت واضح و روشن بیان می کنیم.

در وهله اول باید با کلمه آهن قراضه آشنا شوید ما به خورده های آهن آلات یا موارد آهنی گوناگونی که غیرقابل مصرف می باشند آهن قراضه می گوییم یعنی آهن هایی که دیگر خراب و مورد استفاده نیستند.

آهن قراضه یا ضایعات آهن و ضایعات فلزی غیر قابل مصرف هستند و میتوانیم آن ها را بازیافت نماییم تا از محصولات باز دیگر استفاده داشته باشیم بدون اینکه نیاز به صرف هزینه گزاف باشد.

قراضه های آهن یا هر چیز دیگری از جمله مواردی هستند که در بازیافت و ساخت دوباره محصولات استفاده می شوند و به عنوان محصولات با مواد دومیه شناخته شده هستند.

قراضه به‌ عنوان یکی از اصلی‌ ترین منابع تامین فلزات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این قراضه ها می توانند تجارت فوق العاده ای داشته باشند و دوباره محصولات جدیدی تولید نمایند تا در ایجاد هزینه های اضافه گوناگون جلوگیری نمایند.

آهن قراضه شاید برخلاف تصور برخی از مردم بی ارزش و غیرقابل استفاده باشد ولی اگر درک کنید بجای مخلوط کردن محصولات می توانید از آنها کسب درآمد خوبی داشته باشید.

برای همین می توانید از خدمات ما نهایت استفاده را ببرید تا انتخابی خوب داشته باشید و نگران خرید با اطلاعات کم نباشید.

نهایت سعی شرکت های بازیافت و استفاده کننده از ضایعات کسب نوعی درآمد ویژه است که بسیار کاربردی و تاثیر گذار در امر تولید و ساخت و ساز می باشند.

مهمترین کاربرد ضایعات آهن در صنعت

مهمترین کاربرد ضایعات آهن در صنعت کاربرد ضایعات آهن در صنعت آهن سازی و کارخانه های تولیدی بسیار زیاد و نقش قابل توجهی را ایفا نموده که افراد زیادی را برای ورود به این کار دعوت نموده است.

به خاطر قابلیت بازیافت شدن ‌و کاربردهای فراوان در مصارف خانگی و صنایع و بسته‌ بندی بسیار درآمد زا است و در ایران بازار خوبی دارد.

کسانی که قراضه آهن خرید و فروش می کنند با توجه به این که مردم فکر می کنند درآمد پایینی دارند ولی برعکس درآمد بالایی دارند.

در حال حاضر قیمت آهن قراضه در بازار با توجه با نوع و درجه خالصی آن متفاوت است و همچنین تعیین نحوه درجه‌ بندی انواع ضایعات آهن به کمک کارخانه های فولاد در شهرهای مختلف در قیمت آن تاثیر گذار است.

در اوایل سال های اخیر قیمت این آهن ها روبه افرایش بوده و به فروشندگان آن ها کمک فوق العاده زیادی کرده است.

با توجه به این که کمبود آهن قراضه در کشور و صادرات و قاچاق یا خروج غیر قانونی آن مشکلات زیادی را برای کارخانه ها ایجاد میکند.

ولی کاربرد های فراوانی دارند که قابل مقایسه با صنایع پلاستیکی نیست و باعث می شود محصولات جدیدی تولید شوند در صنعت های گوناگون که زمینه صادرات را فراهم می کنند.

آهن ها در صنایع خودروسازی باعث ایجاد وسایل مختلفی می شود که این ایجاد و ساخت و تولید جدید می توانید به نوعی رفع نیاز کند.

به راحتی اطلاعات کافی را درباره کاربرد های دیگر این ضایعات می توانید از مشاورین ما کمک حاصل نمایید تا نهایت خدمات را دریافت کنید.

هر چه برای استفاده از این محصولات اطلاعات بیشتری داشته باشید قطعا در رفع نیاز شما بسیار کمک می کنند.

همه چیز درباره تعرفه گمرکی واردات ضایعات آهن

همه چیز درباره تعرفه گمرکی واردات ضایعات آهن تعرفه واردات ضایعات آهن مانند موارد گوناگون مختلف می باشد و بستگی به نوع و انواع گوناگون آنها دارد حتی حجم و اندازه و مقدار آن ها در تعرفه واردات تاثیر گذار است.

حقیقت این است که در همه کشور ها مانند کشور ما هم افراد و شرکت هایی هستند که بخشی از کار آن ها یا به طور کل همه کار آنها واردات قراضه آهن است.

در واقع بازار قراضه آهن با سایر بازارها در این زمینه تفاوتی ندارد و دارای قوانین است که با این مقررات واردات می شود.

قراضه و ضایعات آهن شمش های حاصل از ذوب مجدد ضایعات آهن یا فولاد با شماره و تعرفه های خاصی انجام می شوند

و حق ورودی آن ها نیز درصد های متفاوتی را شامل می باشند زیرا همان طور که بیان شد قوانین خاصی برای خود دارا هستند.

واردات آن از کلیه کشورها مجاز است و هیچ مشکلی برای طرف مقابل ایجاد نمی کند به شرط رعایت قوانین اما واردات آن از مرزهای عراق نیاز به گرفتن مجوز دارد‌.

برای گرفتن مجوز و دانستن تعرفه های مختلف باید از شورای امنیت ملی و سازمان انرژی اتمی اقدام کنید.

تعرفه های آنها را به هیچ عنوان نمی توان دقیق گفت ولی شرکت های ما سعی کرده اند با تعرفه های ارزان و مناسب اقدام به بازیافت و صادرات و واردات این محصولات کنند.

هر تن آهن قراضه وارداتی امروزه قیمتی به معادل چهل هزار تومان گران تر از قراضه داخلی دارا می باشد.

انجمن صنفی کارخانه های قراضه ها بیان می کنند برای مساوی شدن بازار تعیین تعرفه چندین درصدی صادرات قراضه به وزارت بازرگانی پیشنهاد شده است.

قیمت روز آهن قراضه و ضایعات شرید شده

قیمت روز آهن قراضه و ضایعات شرید شده قیمت آهن قراضه متفاوت است و نیاز به پرسیدن و کسب اطلاعات فراوان است ولی شرکت های تولیدی ما سعی بر این دارند که این محصولات را با قیمت روز آهن قراضه برای شما بیان کنند.

یعنی سعی می کنند به صورت روزانه قیمت واردات و صادرات و بازیافت هر مدل و انواع گوناگون این محصولات را از طریق سایت ها بیان نمایند.

برای استفاده شرکت های مصرف کننده این ضایعات در پی داریم که این محصولات را به صورت ویژه تولید نماییم.

تولیدات بیشتر با قیمت های ارزان می تواند به نوعی به رفع یکی از نیاز های مصرف کنندگان کمک فراوانی کند.

کارخانه های تولیدی ما این صنایع و ضایعات را با قیمتی مناسب در سایت های اینترنتی که توسط مشاورین شرکت ها راه اندازی شده اند قرار می دهند تا در دسترس همگان قرار گیرند.

در واقع هدف کارخانه های ما ایجاد راحتی و نوعی رفع نیاز می باشد تا برای خرید این ضایعات و یا بازیافت آنها دچار نگرانی نشوید و نخواهید برای این کار به زحمت و خرید های حضوری بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما