خرید مستقیم آهن اسفنجی اصفهان

آهن اسفنجی که در مجموعه ما به سراسر کشور توزیع می گردد با کاهش مستقیم سنگ آهن به دست می آید و اکسیژن آن طی فرآیندهای احیای ناگهانی بدون نیاز به ذوب سنگ آهن حذف می شود. در این روش آهن اسفنجی به دست آمده با بازسازی گلوله های سنگ آهن بدست می آید. از این رو جهت خرید مستقیم آهن اسفنجی اصفهان می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید مستقیم آهن اسفنجی اصفهان

خصوصیات مهم آهن اسفنجی ریزدانه

خصوصیات مهم آهن اسفنجی ریزدانه پس از فرآیند ذوب و احیا در تولید فولاد ، آهن اسفنجی در فرآیند ریخته گری به محصولات ضروری تبدیل می شود و به سه صورت دال ، بیلت و میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد ظاهر این محصول به دلیل ساختار آهن اسفنجی ریزدانه به شکل قطعات کروی با ظاهر اسفنجی است ، بنابراین به آن آهن اسفنجی می گویند. این محصول دارای آهن درجه یک است که امروزه به دلیل عدم وجود ضایعات آهن و افزایش قیمت و همچنین مشکلات زیست محیطی مورد توجه قرار می گیرد.

این محصول با کاهش مستقیم سنگ آهن به دست می آید و DRI نیز نامیده می شود. امروزه آهن اسفنجی با کاهش سنگ آهن بدون ذوب ساخته می شود. این امر آن را به یک منبع انرژی کارآمد برای فولادسازان خاص که به ضایعات فلزی متکی هستند ، تبدیل می کند. هندی ها و چینی هایی که اجاق گاز القایی را به ایران فروختند نیز استفاده از آن را تشویق نکردند.

احتمالاً به این دلیل است که پارامترهای مربوط به کارایی کوره های آنها کاهش یافته است. یکی از کارخانه های القایی در یزد برای اولین بار از اسفنج استفاده کرد.اول ، آنها با روش شارژ ناآشنا بودند و دوم ، فسفر و گوگرد موجود در آهن اسفنجی تجزیه ذوب را در مقایسه با ضایعات مخدوش کرده و کربن بالا را مشکل می کند. زمان ذوب طولانی بود و سرباره بسیار بسیار وحشتناک بود. به همین دلیل به محض استفاده ، بسیاری از کارخانه ها تا همین اواخر استفاده از آن را متوقف کردند.

صادرات انواع آهن اسفنجی اصفهان

صادرات انواع آهن اسفنجی اصفهان ایران منابع طبیعی برای بازیابی مستقیم در اختیار دارد. آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است ، بنابراین از طریق این محصول می توانیم نسبت بالایی از مواد اولیه را تهیه کنیم تا به جای استفاده از ضایعات ، واحدهای فولادسازی ذوب لازم را در اختیار واحدهای فولادی قرار دهیم. تولید آهن اسفنجی از سنگ آهن به طور کلی به دو صورت انجام می شود: گاز پایه یا زغال سنگ برای کاهش آهن. فولاد خوزستان و فولاد مبارکه در ایران از گاز به عنوان عامل کاهنده استفاده می کنند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره صادرات آهن اسفنجی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما