خرید مستقیم بریکت نرمه آهن اسفنجی

خرید مستقیم بریکت نرمه آهن اسفنجی سبب شده تا این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری به دست مصرف کنندگان برسد. عیار این محصول بسیار بالا بوده و برای تولید آهن و فولاد بسیار مناسب است. بریکت آهن نرمه اسفنجی از احیای دوباره کانی های آهن تولید می شود. امروزه بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها در زمینه فروش انواع بریکت آهن اسفنجی فعالیت می کنند و شما می توانید به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشید.

خرید مستقیم بریکت نرمه آهن اسفنجی

خصوصیات مهم بریکت نرمه آهن اسفنجی خالص

خصوصیات مهم بریکت نرمه آهن اسفنجی خالص خصوصیات مهم بریکت آهن اسفنجی خالص موجب شده تا این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داشته باشد و بسیاری از مردم هنگام خرید بریکت، فقط بریکت نرمه آهن را انتخاب کنند. ما در این مقاله سعی داریم ویژگی های بارز این محصول را بازگو کرده و شما را برای انجام خرید بهتر و رضایت بخش راهنمایی کنیم.

بریکت اسفنجی همان طور که از نامش پیداست، شکلی اسفنج مانند داشته و در حالت گندله یا همان کروی یافت می شود. خلوص این محصول حدود 95 درصد بوده و به صورت گسترده ای در تولید کوره های القایی به کار می رود. بریکت را می توان به راحتی و در زمان طولانی انبار نمود و از اشتعال و اکسیداسیون آن جلوگیری کرد.

این محصول قابلیت ترکیب با عناصر دیگر مانند کربن را دارد می توان بهترین بهره وری را از آن به دست آورد. بریکت آهن اسفنجی با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از مرغوب ترین مواد تولید و در حجم بالا روانه بازار می شود. تولید کنندگان این محصول توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی، آن را در تناژ بالا به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه مانند عراق، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان و… نیز صادر کنند.

صادرات انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی

صادرات انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی صادرات بریکت نرمه آهن اسفنجی در حجم انبوهی انجام می شود و سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود. اگر شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

خرید غیر حضوری این امکان را به شما می دهد که بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی برای حمل و نقل، محصول دلخواه خود را به راحت ترین شکل ممکن تهیه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر این محصول دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما