خرید میلگرد 10 ارزان قیمت

امروزه با توجه به ساخت و ساز های بسیار ساختمانی یکی از مواد ضروری و اولیه برای ساخت ساختمان ها و برج های بلند میلگرد است. میلگرد دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن میلگرد 10 یا A3 آج دار است که بسیار پر کاربرد است.
در حال حاضر میلگرد ۱۰ توسط تامین کنندگان میلگرد به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می شود. شما می توانید جهت خرید میلگرد 10 ارزان قیمت به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید.

خرید میلگرد 10 ارزان قیمت

جدیدترین انواع میلگرد 10 در بازار داخلی

جدیدترین انواع میلگرد 10 در بازار داخلی میلگرد نوعی فولاد سیمی شکل است که به آن آرماتور نیز گفته می شود. این فولاد در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد تا استحکام و استقامت کششی بتن را بالا ببرد و سبب ایستادگی بتن در برابر ضربه و به خصوص ضربه های ناشی از زلزله شود.
میلگرد 10 یک نوع میلگرد آج دار و سخت است که با تغییر نسبی پلاستیکی در زمان گسیختگی ساخته می شود و به عنوان میلگرد خشک شناخته می شود. شکل آج این نوع میلگرد به صورت هفت هشت و یا جناقی است. انواع مختلف این نوع میلگرد دارای مقاومت کششی 6000 و مقاومت تسلیم 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشند.
میلگرد هایی با این درجه سختی بیشتر برای عملیات صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند و به طور یقین می توان گفت که این نوع میلگردها یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین میلگرد هایی هستند که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند.
در واقع آج دار بودن این میلگرد ها سبب می شود که فولاد در بتن تثبیت شود و سطح مقاومت بسیار بالا رود. قطر استاندارد این آرماتور ها معمولا بین 6 تا 60 میلی متر است ولی هم اکنون تا قطر 32 میلی متر در کشور ما یافت می شود و قطر های بالاتر را باید سفارش داد.
از جدیدترین انواع میلگرد 10 در بازار داخلی می توان به میلگرد آج دار 340 با حالت مارپیچ و یا یکنواخت، میلگرد آج دار 350 مارپیچ، میلگرد آج دار 400 جناقی، میلگرد آج دار 420 جناقی یا یکنواخت، میلگرد آج دار 500 مرکب، میلگرد آج دار 520 مرکب اشاره کرد.
هر کدام از این میلگرد ها بر اساس کاربرد و در واقع لزوم مورد استفاده قرار می گیرند.

تضمین قیمت خرید میلگرد 10 باکیفیت

تضمین قیمت خرید میلگرد 10 باکیفیت امروزه کارخانه های بزرگی در ایران با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام با ساخت انواع میلگرد های 10 با کیفیت و استاندارد نموده اند و آنها را در سطح گسترده ای روانه بازار های داخلی و خارجی می نمایند. این میلگرد ها از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند و با تضمین قیمت و کیفیت به مشتری تحویل داده می شوند.
قیمت میلگرد 10 باکیفیت بر اساس عواملی مانند قیمت آهن آلات، مواد اولیه، نرخ دلار و ارز، قطر و انواع مختلف آن، وارداتی و یا تولیدات داخلی و برند تولیدی متفاوت است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما