خرید میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان

میلگرد 16 یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است. کارخانه های زیادی در کشور وجود دارد که این محصول را تولید می کند که کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از آنها می باشد. میلگرد اصفهان با توجه به اینکه تمام مشخصات و ویژگی های یک محصول مرغوب را دارا است از محبوبیت ویژه ای در میان خریداران بهره مند می باشد. اگر شما نیز قصد خرید انواع مختلف میلگرد ۱۶ تولید شده در اصفهان را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه را دنبال کنید. 

خرید میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان

معرفی کارخانه های میلگرد در کشور

معرفی کارخانه های میلگرد در کشور میلگرد که در بازار با نام های دیگری همچون فولاد نیز شناخته می شود محصولی است که در هنگام بتن ریزی در زمانی که مقاومت کشیی بتن پایین است استفاده می شود و جبران این مقاومت پایین را در پی دارد. این محصول توسط کارخانه های مختلفی همچون کارخانه ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد خوزستان، فولاد امیر کبیر کاشان، کویر کاشان، شرکت فولاد کاویان و… تولید می شود. در میان کارخانه های مختلف تولید کننده این محصول شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده میلگرد در کشور به شمار می رود که هر ساله بخش بزرگی از میلگردهای مورد نیاز مردم توسط این شرکت تامین می شود. 

این کارخانه برای تولید محصولات خود از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده و آن را بر اساس استانداردهای جهانی که توسط سازمان جهانی استاندارد تعیین شده است تولید می کند به همین خاطر محصولاتی که تولید می شود از هر نظر دارای مقاومت و استحکام بالا بوده و استفاده از آن هیچ مشکلی را در ساختمان ایجاد نمی کند. میلگرد آجدار، میلگرد 14، میلگرد ۱۶ از جمله برخی از میلگردهای تولید شده توسط این کارخانه می باشد.

مرکز فروش میلگرد آجدار 14 اصفهان

مرکز فروش میلگرد آجدار 14 اصفهان یکی از پرکاربردترین انواع میلگرد مورد استفاده در ساختمان سازی میلگرد شماره ۱۴ می باشد. کارخانه تولید کننده میلگرد در اصفهان انواع مختلف این محصول را تولید کرده و توسط مرکز فروش میلگرد به صورت حضوری و غیرحضوری عرضه می کند. در این مرکز فروش این محصول با قیمت های مختلف، درجه بندی های گوناگون وجود دارد که متقاضیان خرید عمده می توانند با توجه به میزان هزینه ای که بابت خرید میلگرد صرف می کنند بهترین نوع آن را برای خرید کردن انتخاب کنند. 

این فروشگاه اینترنتی نیز در زمینه فروش انواع میلگرد آجدار ۱۴ اصفهان در حال فعالیت است. خریدارانی که فرصت کافی برای مراجعه حضوری به اصفهان را ندارند می توانند از طریق این مرکز انواع مختلف آن را به صورت غیرحضوری و آنلاین خریداری کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما