خرید و فروش آهن اسفنجی

خرید و فروش آهن اسفنجی جهت استفاده آن در فولادسازی همراه با قراضه آهن آلات انجام می گیرد. آهن اسفنجی فرآورده ای است که از احیاء گندله سنگ آهن بدون ذوب به دست می آید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مقایسه میزان خرید و فروش آهن اسفنجی در مقایسه با انواع سنگ آهن که به صورت مستقیم به روش سنتی یعنی در کوره بلند مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار کمتر است. دلیل این موضوع را آمار جهانی که در مورد میزان بهره گیری از روش های مورد استفاده در فولادسازی را اعلام می کند، بیان می کند. می توان گفت بیش از نود درصد سنگ آهن استخراج شده به روش قدیمی یعنی کوره بلند وارد خط فولادسازی می شود و تنها ده درصد آن با روش های دیگر نظیر احیاء مستقیم، مورد استفاده قرار می گیرد.

البته اگرچه درصد کمی از سنگ آهن استخراج شده به روش احیاء مستقیم فرآوری شده و وارد خط فولادسازی می شود، ولی همین میزان نیز با توجه به سطح گسترده استفاده از آن، قابل توجه است.

خرید و فروش آهن اسفنجی ایران

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی در خاورمیانه و در جهان است. کشورمان علاوه بر اینکه آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای فولادسازی داخل را تامین می نماید، صادرا عمده این محصول به کشورهای مختلف را نیز انجام می دهد.

در حالحاضر در اغلب مناطق کشورمان، تولید و فرآوری آهن اسفنجی انجام می گیرد. به عنوان مثال در غرب ایران کارخانه آهن اسفنجی میانه، در شرق کارخانه آهن اسفنجی سبزوار، و در بخش مرکزی جنوب کارخانه هایی نظیر نی ریز، ذوب آهن، غدیر ایرانیان و … مشغول فعالیت هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما