خرید کلی شلاکه آهن فولاد

خرید کلی شلاکه آهن فولاد در سراسر کشور صورت می ‌گیرد. این محصولات قیمت مناسبی دارند. شلاکه آهن از ضایعات آهنی است که در صنعت فولادسازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این محصولات بدون زنگ زدگی هستند. در بخش ذوب از شلاکه آهن استفاده می گردد. از صنایع آهن می توانیم خرید شلاکه را انجام دهیم که قیمت آن بسیار مناسب می شود. از انواع این محصولات برای تولید شمش آهن استفاده می ‌شود.

خرید کلی شلاکه آهن فولاد

از خصوصیات شلاکه آهن فولاد چه می دانید؟

از خصوصیات شلاکه آهن فولاد چه می دانید؟

  1. شلاکه آهن از ضایعات آهن تولید می ‌شود. این ضایعات بر اساس خرابی ماشین آلات و مواد اولیه غیر استاندارد در مسیر تولید، ایجاد می ‌شود. ضایعاتی که در تمامی خطوط تولید ایجاد می‌ شود، این امکان را دارد که مجدداً در فرآیند بازیافت، مورد استفاده قرار گیرند.
  2. ضایعات آهن آلات انواع بسیار زیادی دارند که معمولاً با نام آهن قراضه شناخته می ‌شوند.
  3. آهن قراضه ها بعد از خروج از کوره به وسیله مخازن خاص به استخرهای آب برده شده و خنک می شوند. به مواد سرد و سفت شده شلاکه گفته می ‌شود.
  4. شلاکه ها به صورت ورقه های نازک و ضخیم می باشد. شلاکه بیش تر در کوره‌ های چدن و استیل دیده می ‌شود. از شلاکه آهن در صنایع فولاد سازی بسیار استفاده می گردد.
  5. از شلاکه ها در تولید سیمان استفاده می ‌شود که این سیمان با مواجه با میل گرد می تواند مقاومت ساختمان را افزایش دهد.
  6. قیمت این محصولات بسیار متناسب است. ایران جزو یکی از کشورهای تولید کننده شلاکه آهن فولاد است و هر ساله محصولات را به کشورهای دیگر نیز صادر می ‌نماید.

پخش کنندگان شلاکه آهن فولاد کم عیار

پخش کنندگان شلاکه آهن فولاد کم عیار پخش‌کنندگان شلاکه آهن فولاد کم عیار در سراسر کشور به پخش این محصولات می پردازند. این محصولات از پر کاربردترین محصولات می باشند. بنابراین متقاضیان بسیاری را دارند. شلاکه آهن فولاد از بازیافت آهن قراضه تولید می ‌شود که در فرآیند آماده ‌سازی برای استفاده مجدد قرار می ‌گیرد. از شلاکه آهن کم عیار برای تولید آهن، پلاستیک، شیشه، کاغذ، مقوا، استفاده می ‌شود.

پخش شلاکه آهن، بیش ترین حجم تولید در بین فلزات دیگر می باشد و قیمت ارزان تری نسبت به فلزات دیگر دارد. از این محصولات برای بالا بردن میزان آهن در تولیدات آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید این نوع اقلام در صنایع مختلف بسیار ضروری است و باید به میزان مورد نیاز موجود باشند.

چرا که بدون آن ها یک پای صنایع مختلف لنگ می زند. برای خرید آن ها روش های متعددی نیز وجود دارد که بهتر است، با آن ها آشنا شوید. خرید این محصولات این روز ها در خور توجه بسیاری می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما