سفارش میلگرد حرارتی سقف کرومیت

یکی از نگرانی های مهندسان به هنگام ساخت خانه و ویلاهای زیبا جلوگیری از ترک خوردگی است. به این منظور برای برطرف کردن این نگرانی پس از بتن ریزی، به سفارش میلگرد حرارتی اقدام می کنند. در واقع نام دیگر این میلگردها حرارتی، آرماتور حرارتی نیز می باشد چرا که نقش مهم این میلگردها پیشگیری از جمع شدگی و حرارت بتن است که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد. سفارش میلگرد حرارتی سقف کرومیت

نحوه اجرای میلگرد حرارتی چگونه است؟

نحوه اجرای میلگرد حرارتی چگونه است؟ برای ساخت یک خانه از آرماتورها نیز داخل تیرچه استفاده می شود. اما علاوه بر این تیرچه های محکم، یک نوع آرماتور حرارتی به طور عمود به این تیرچه های داخلی جوش می خورند. بدین وسیله، مهندسان می توانند به راحتی از جمع شدگی و حرارت بتن جلوگیری کنند.

این آرماتورها را به صورت چپ و راست روی سقف نصب می کنند و زمانی که حرارت بتن کاهش می یابد باعث جلوگیری از ترک خوردگی نیز می شود. معمولا مهندسان این میلگردها را یک سوم ضخامت بتنی نصب می کنند. این میلگرد حرارتی بناب علاوه بر این که از ترک خوردگی جلوگیری می کند، به هنگام آتش سوزی باعث می شود که بتن ریزش نکند.

همچنین، این میلگردها نقش باربری نیز دارند چرا که قطر این میلگردها در حدود 6 و 6/5 می باشد. به طور کلی نحوه اجرای آرماتور به دو صورت عمود و راستا با تیرچه است که انجام هر کدام از این روش بستگی به نظر ناظر دارد. 

فروش میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک بناب

فروش میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک بناب از طرف دیگر، این آرماتورها برای پیشگیری از خوردگی بتن نیز استفاده می کنند. چرا که بتن های ساختمانی در ابتدا تمایل زیادی به انبساط و انقباض دارند به همین دلیل است که از این آرماتورهای حرارتی برای واکنش کمک کردن به بتن استفاده می کنند و از این طریق از انبساط و انقباض آنها جلوگیری می کنند.

ممکن است که شما هم ترک های عرضی بر روی سقف خانه خود مشاهده کرده باشید که علت آن استفاده نکردن از آرماتورهای حرارتی است. اگر از این آرماتورهای حرارتی استفاده نکنید، آب و سولفات نفوذ می کنند و باعث زنگ زدگی و خوردگی آرماتورهای اصلی می شود.

فروش میلگرد حرارتی در بسیاری از فروشگاه و مغازه های وسایل ساختمان سازی انجام می شود که شما می توانید بر اساس متراژ منزل خود آنها را خریداری کنید. برای خرید بهترین میلگرد شما می توانید از کمک مهندسان خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری کنید. از طرف دیگر، خرید این میلگردها به صورت عمده باعث تخفیف در قیمت آن نیز می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما