شرکت تولیدی بریکت آهن اسفنجی صادراتی

شرکت تولیدی بریکت آهن اسفنجی صادراتی در ایران، از بهترین تجهیزات برای تهیه این محصول استفاده می کند تا بتواند آن را در بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت تولید و روانه بازار نماید. این محصول در صنعت فولاد و آهن کاربرد های بسیار زیادی به خود اختصاص داده و در راستای آن تولید انبوه این محصول می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان در بازار های صادراتی و داخلی باشد.

شرکت تولیدی بریکت آهن اسفنجی صادراتی

انواع بریکت آهن اسفنجی

انواع بریکت آهن اسفنجی بریکت آهن اسفنجی محصول تولید شده از آهن اسفنجی و بسیاری از واحد های فولاد سازی جهان است که کاربرد های زیادی به خود اختصاص داده است. فرایند بریکت سازی بر مبنای دمای آهن اسفنجی ورودی به ماشین بریکت زنی در دو گروه گرم و سرد قابل تقسیم است.

در زمینه تقسیم بندی انواع بریکت آهن اسفنجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بریکت گرم آهن اسفنجی: فرآیند تولید این محصول در دمای بیش از ۳۵۰ درجه سانتیگراد انجام می پذیرد. از ویژگی های بارز آن می توان به سهولت حمل و نقل و مقاومت آن در برابر اکسیداسیون دما و استحکام مکانیکی بالا اشاره کرد. این نوع بریکت مطرح ترین محصول از نظر حمل و نقل و ایمن آهن اسفنجی در جهان محسوب می ‌شود.
  2. بریکت نرمه آهن اسفنجی این محصول در راستای محدودیت حجم تولید آن و همچنین نداشتن خواص مطلوب و خوب هیچگاه به عنوان یک محصول تجاری در بازار های جهان ارائه نمی‌شود و تنها با هدف استفاده بهینه از محصولات جانبی واحد احیا مستقیم مورد توجه واقع می‌ شود.
  3. بریکت سرد آهن اسفنجی: این محصول توسط اکثر واحد های احیای مستقیم در دنیا تولید می شود و با توجه به مقاومت پایین در برابر سایش و استحکام مکانیکی ضعیفی که دارد، پروسه حمل و نقل و ذخیره سازی آن با مشکلاتی روبرو است و بسیار پرهزینه می باشد .برای رفع این مشکل و ورود این محصول به بازار های جهانی بریکت سرد آهن همراه با کربن به عنوان یک محصول جدید وارد بازار می شود. این محصول از مقاومت مکانیکی و استقامت شیمیایی خوبی نسبت به نمونه قبلی برخوردار است.

قیمت امروز بریکت آهن اسفنجی صادراتی

قیمت امروز بریکت آهن اسفنجی صادراتی تولید بریکت آهن اسفنجی در ایران در حجم های بسیار زیاد دیده می شود. در راستای این موضوع امروزه بازرگانی ها تمایل به صادرات آن به دیگر کشور ها پیدا نمودند.

در راستای صادرات بریکت آهن اسفنجی به دیگر کشور ها قیمت عرضه این محصول در رقم های مناسبی اعلام می شود. برای دریافت قیمت امروز بریکت آهن اسفنجی صادراتی از طریق همین مرکز اینترنتی اقدام نمایید تا لیست قیمت این محصول به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما